Siis, kui mul hirmujudinad üle käisid..

Appi, ma ei ole kunagi niimoodi kartnud, kui eile õhtul. Kell oli natuke enne 10t, hakkasime just magama sättima ja järsku läks tuba kottpimedaks. Mõtlesin esialgu, et lambipirn läks läbi ja siis avastasin et telefon ei lae – elekter oli ära. Ja mitte ainult meil vaid tervel hotellil. Kui ta juba 5 minutit oli ära olnud, hakkas juba natukene kahtlane. Ei julgenud toast välja ka minna, et receptionist asja uurida. Proovisime sinna helistada, aga ilmselgelt elektrit ju polnud. 😦 

Peale 15ndat minutit hakkas juba paanika tekkima, sest tänaval sõitis palju sireenidega autosid ja aknast oli vilkureid näha. Ja siis kuulsin ma (enda arvates või päriselt – ei tea) laske. Ma istusin voodis, mees oli rõdul ja kui üks mees mööda kõndis, ütles ta mulle “Musi, varju igaksjuhuks”. Uuuhh, kuidas ma värisema hakkasin. Mul olid niiiii räiged judinad ja ma ei saanud sinna midagi teha, tõsiselt õudne oli. Pinnisin meest, et ta reisiesindajale helistaks ja õnneks ta tegi seda, too ütles et ta kõnnib linnas hetkel ka telefoni valgel ja ta e tea ka midagi, peale selle et TERVE Hurghada on pime. Aaaahhh?

Kuna ma värisemist ei lõpetanud, helistas Ints ka meie kohalikule sõbrale Sayedile, kes meile kinnitas, et see on NORMAALNE ja seda juhtub siin tihti. Whatt? 😀

Peale poolt tundi pimedust tuli lõpuks elekter tagasi ja saime normaalselt magama jääda, kuid üle tüki aja ma tahtsin et tuli öösel põleks. Ma arvan, et siit sai alguse mu pimedusefoobia. Halleluuja 😀 

Ja no ilmselgelt ma öösel just kõigeparemini ei maganud ja kui lõpuks unele sain, ilmestas mu õndsust elav pildikene sellest kuidas mingi suvaline enesetapja mind rindu tulistas lampi. Ok, brain, ok 😦

Lõppu üks random pildikene minust rohkelist teed joomas, sest all inclusive on küll tore, aga kaua sa jaksad seda õlut kaanida? 

  

Avalda arvamust

