Kärbsepesa ninas? Heeeelp, tahaks hingata :(

Nii umbes 2 kuud tagasi juhtus minuga selline lugu, et läksin voodisse, heitsin pikali ja enne kui oma silmad sulgeda jõudsin, nägin pisikest äädikakärbsekest enda poole lendamas ja enne, kui ma arugi sain, oli ta lennanud minu ninna sisse. Ja sealt see õudus algas. Ok, ma ei ole täiesti kindel, et see just täpselt peale seda algas, võib-olla oli mul väike nohukene juba enne seda, aga hetkel tagasi mõeldes mäletan ma täpselt, et asi läks peale seda juhtumit hapuks.

Nimelt, ma ei saa enam hingata. Mida aeg edasi seda jubedamaks see läheb, alguses oli nina ülikuiv ja mul oli valus hingata, nina sisse tekkisid väiksed haavandid. Siis ostsin apteegist Xymelini seesamiõli, see tegi asja tsuti paremaks aga nina jäi katki ikkagi ja nina muutus vesisemaks, kuid ikka läks suvalistel hetkedel kinni, eriti just pikali heites. Suht raske on magama jääda, kui ninaaugud vaheldumisi ära blokeeruvad. No ja nüüd on asi nii kaugele läinud, et ma norskan, ja see ei ole üldse naljakas! Päris rõve on öösel üles ärgata räige norsatuse peale ja seda mitte mehe, vaid enda poolt. #piinlik

Ja no ma olen siin juba ammu naljatanud, et kärbes tegi mu ninna pesa, aga MIS SIIS KUI TEGIGI? Täna guugeldades jõudsin üpris räigete artikliteni, et inimestel on ninast ja silmadest sadade kaupa vaklu eemaldatud ja.. kes parasjagu ei söö, saab üht artiklit lugeda/vaadata siit, kuid hoiatan, see on päris rõve! 😀

Aga natukene reaalsemaks tagasi minnes, millest see võib olla, kas mingi allergia? Sümptomite poolest ta mõnevõrra meenutaks küll nagu midagi sellist, sest ma aevastan ka tihti, aga mis võib keset talve midagi sellist põhjustada? Või võib seal hoopis mingi põletik olla?

Kärbeste juurde tagasi jõudes, midagi võib seal ikkagi olla, sest Egiptuses ei olnud kärbestel rannas populaarsemat paika, kui minu nina otsas. Ma muud ei teinudki, kui vehkisin kätega ja ajasin neid ära.. tahtsid ehk Eesti sõpradele külla minna 😀

Ahjaa, palun peaaegu vabandust nende ees, kes mu postitust pisut rõvedaks pidasid, kärbeste peamiseks toiduks on mu aju..

IMG_1440Egiptuse kärbes. Täitsa ise pildistasin.  

Avalda arvamust

