Umbes sajaviiekümnes uus algus

Siin tuleb juttu, nagu ikka, minu edulugudest ja tagasilöökidest sellel toredal (ja superraskel) teel ilusama, saledama ja enesekindlama Minani. Hetkel olen ma olnud umbes 4 nädalat puhkusel, 2 on veel jäänud ja olen end täiestiiii käest lasknud. Kahjuks 😦

Kaalunumber on suurem kui kunagi varem! Ma küll juba puhkusele jäädes teadsin, et ilmselt ma nii aktiivselt end ei liiguta ja köögis väga ei piitsuta ja enda arust ma nüüd nii kohutavaid valikuid ka ei teinud, aga läks kuidas läks ja nüüd on aeg rasvale tuld anda!

Paar päeva tagasi sain Kristjan-Johannes Konsapilt kätte oma personaalse treeningkava. Me oleme selle korra läbi teinud koos, aga üksinda ei ole ma seda veel proovinud ja ma ootan nii suure põnevusega juba homset, et jõusaali minna.  Mu kavas on päris palju toredaid harjutusi (mõni ei ole ka tore, aga enamik neist on :D) ja valdav osa neist on vabade raskuste/enda keharaskusega, kuna meil siin Võrus ei ole suurt ja uhket jõuksi nagu Myfitnessis. Mõned harjutused on ka kummilindiga, mille (3tk pakis) ma endale Sportsdirectist soetasin.

Toitumisega tegin sellise otsuse, et hakkan jälgima Fitlapi kava. Miks?
See on niiii mugav! Ja seal on retseptid üksikasjalikult lahti kirjutatud, seda ei saa võrreldagi nt. Marek Kalmuse kavaga, mis on mul ka olemas ja kus on iga õhtu salat ja liha/kala. Selle oleks ma ise ka välja mõelnud. 😀
Täna käisin poes ja ostsin homseteks toidukordadeks ka kõik ära. Ja sõin juba täna õhtusöögi ja hilise ampsu selle kava järgi (kanakarri pruuni riisiga ja näkileivad kodujuustu&avokaadoga). Ütleme nii, et seda ohtu küll pole et kõht tühjaks jääks. 😉 Toidukorv sai küll tsuti kallis, aga ma arvan, et sellega harjub ja varsti oskan enda kavasse juba õigeid toite valida, et kõik varud ära kasutatud saaks. Seal on lubatud ka 1 toidukord nädalas patukaks, mis on väga motiveeriv. Ka facebooki grupp tundub väga toetav olevat ja võrdluspiltidelt on näha, et isegi inimesed kes trenni ei tee, saavad selle kavaga heasse vormi. Ma arvan, et mul ei teki probleemi 😀

Ja et millegagi ikka seda juttu ilmestada ka, siis panen lõppu pildi oma lemmikharjutust tegemas. Hoidke alt nende musklite eest mis sealt tulemas on 😀

trenn

Avalda arvamust

