Esimene ülakeha trenn kava järgi ja Obinitsa jõusaali külastus

Niii.. eile oli siis mul aeg ülakeha trenniks ja kuna ma sügavalt kahtlesin selles, kas ma Võru Spordikeskuse jõuksi ikka ära mahun, mõtlesin et võiks hoopis Obinitsa minna. Kuna Ints oli seda jõusaali suht taevani kiitnud, et palju uuemad masinad ja vähem inimesi ja.. no ühesõnaga, olin müüdud. Vedasime end sinna. See oli muidugi suht koomiline, sest ma käisin alakeha tegemas ESMASPÄEVAL, ja mu reied on endiselt nii kanged ja kõndides lähevad vahepeal lampi nõrgaks. Aga see tunne on niiiiiiiii hea, igatsesin seda ikka täiega!

legdaygif

Jõudsimegi sinna esimestena, nagu viielised kohe peale avamist. Sõitsin soojenduseks 10minti veloga ja hakkasingi pihta. Kohe alguses tundus mulle kahtlaselt lihtne kõik, no et 2 ja 3kg-ste hantlitega olid enamus asjad, aga ei julgenud raskemaid ka võtta, kuna kartsin et ei vea muidu lõpuni välja. Aga vedasin päris lihtsasti, ma ei tea muidugi, äkki ma tegin midagi valesti ja selle pärast ei tundnud, et pingutaks maksimaalselt. Viimane harjutus, biitseps “isamaa eest” 4kg-ste hantlitega tundus ka liiga easy, kuigi esimeses trennis oli ikka veri kurgus küll 😀 Ainuke harjutus, mis mult endiselt päris suurt pingutust jõuab, on kätekõverdused ja sellega nõustuvad ka mu rinnalihased täna! 😀

Lõppu tegin siis veel 20 minti stepperiga ja selle ajal tuli sinna mingi tädi (abivallavanem), kes tahtis treenivatest inimestest valla facebooki lehele pilte teha 😀 Selle peale jooksis enamus inimesi sealt minema (lapsed) ja jäi siis peale minu veel 2 inimest ja nüüd figureeringi ma Meremäe valla facebooki lehe ühel piltidest.. (link)

Miskipärast on mul selline tunne, et ülakeha ma hakkangi seal tegemas käima, tunnen end seal tõesti paremini, vähemalt esialgu kui selline algaja olen. Alakehaga saan Võrus ka hakkama. Ja no Tallinnas olles on eriti easy, Myfitnessis saab kõik tehtud 🙂

Täna mõtlen, et lähen äkki jooksuintervalle proovima, kui viitsin. Kardio kulub mulle hetkel väga ära 🙂

Avalda arvamust

