Väike pakike Fitshopist

Uskumatu, ma tellisin endale Fitshopist asju ööl vastu 28ndat jaanuari ja juba täna (29) sain selle kätte. Võimas kiirus! 🙂 Pakikese sees oli 7 pisemat pakikest, ühekordses koguses siis igaüht Fast’i huvitavatest “magustoitudest”.
fast

Pannkooke tahtsin juba ammu proovida, aga ei julgenud suurt pakki osta, et äkki ei maitse. Kui fitshopi lehelt avastasin, et nad neid pisikesi pakikesi ka müüvad, siis mõtlesin, et tellin juba kõik. Ja siia postitusse mõtlesingi siis järjest oma arvamuse igaühe kohta kirja panna, ehk siis tasub seda postitust jälgida, kuna see aeg-ajalt uueneb (nii kiiresti, kui ma süüa jõuan, onju ;))

Esimesena otsustasin ära proovida šokolaadipudingu, sest täna on mul ikka päris jube magusaisu. Paki peal valmistamisõpetuses on kirjas, et segu teha valmis nt šeikeris ja valada siis serveerimisnõusse ning jätta 5-20ks minutiks külmkappi paksenema. Aga ma ilmselt teeksin ta järgmine kord kohe serveerimisnõus valmis, sest šeikeris ta juba jõudis šeikimise ajal ära pakseneda ja valada oli seda raske, seega pidi pärast veel lusikaga šeikerist seda ära kraapima ja lõppkokkuvõttes läks ikka tsuti head kraami raisku. Sest maitse oli kõvasti üle ootuste, väga lähedale “päris” šokolaadipudingule, seda valgumaitset ei olnud ebameeldivalt palju. Parim selle pudingu juures oli see, et sees olid ka pisikesed tumeda šokolaadi tükikesed. Ja kuigi need sisaldavad suhkrut, siis ma arvan, et 0,8g suhkrut 30g’ses portsjonis ei tapa. Aaa ja banaan muidugi muutis asja eriti maitsvaks 😉

IMG_1943

Järgmisena proovisin banaanipannkooke. Mõtlesin neile pool päeva ja lõpuks murdusin.. Segu sai jällegi suhteliselt paks, järgmine kord paneksin ma piima pisut rohkem, kui 1dl, et teha natuke õhemad pannkoogid – siis oleks neid visuaalseid justkui rohkem. Sain 3 umbes 10cm läbimõõduga koogikest, aga nagu.. puudu jäi 🙂
Maitse mulle jällegi väga meeldis. Banaan oli väga äratuntav ja kui ei oleks teadnud, oleks pakkunud et sees ongi päris banaanipüree. Panin ise peale maapähklivõid, ütleme nii et polnud kõige parem idee. Kooslus oli veider. Õnneks sõin selle kõik pealmise pannkoogiga ära ja keskmist sain juba nautida selle täies hiilguses. Kolmanda sai Ints 😉
Aga kui ma valima peaksin, siis ilmselt oleks šokolaadipuding minu jaoks ikka natuke parem.
12625955_877672315678964_1883256375_nJube, mis kvaliteet telefonipiltidel on, eriti saan aru sellest nüüd, kui päris kaamerat oman 😦

Muud juttu ka. Trenniteemadel, et keegi ei arvaks et ma siin niisama looderdan ja moepärast valgumagustoite sisse söön 😀 Eile võtsin end kokku ja proovisin Võru spordikas intervalljooksu teha. Tegin seda Hers’i viimasest numbrist saadud kava järgi, ehk siis – 10-15 minutit soojendusjooksu, siis 400m täiskiirusega, 1 minut kõndi, 300m täiskiirusega, 1 minut kõndi, 200m, 1 minut kõndi, 100m, 1 minut kõndi ja siis jälle 100m, minut kõndi, 200m, 1 minut kõndi, 300m, 1 minut kõndi, 400m, 1 minut kõndi ja 10 minutit kõndi/jooksu (ma jooksin 5 ja kõndisin 5) lõppu veel. No ütleme nii et see oli raske, ma ei ole suurem asi kiire jooksja (sörkida võin küll päris pikka aega), aga hakkama sain ja kindlasti teen seda varsti jälle. Ma ei võtnud eesmärgiks esialgu aja peale neid meetreid joosta, vaid lihtsalt täispingutusega seda teha, et pulss tõuseks.

Täna vedasin end läbi häda leg day‘d tegema jõuksi, mitte just suurima heameelega, sest esiteks on mul kodus üks pisikene haige konnapojakene (:D) ja teiseks ega mul endal ka just kõige parem olla pole. Jõuksis oli higi lahti juba soojendussõudmise ajal ja peale esimest kükkide seeriat mul juba higi konkreetselt voolas. Väga, väga raske oli, võtsin olude sunnil kükkimiseks 1kg raskema hantli ka raskuseks kätte, sest 8kg-sed olid kellelgi kasutuses :D. Reietrenažööril aga pidin 20kg langetama 15 peale, sest 20ga jõudsin 10 ära teha ja silme ees virvendas surm. Huvitaval kombel olid aga kõhulihased konkreetselt on fire ja neid suutsin jällegi rohkem teha. Ilmselt on asi selles ka, et eelmisest korrast on jalad ikka natuke liiiga haiged veel..
Lõppu tegin veel ikkagi 20min kardiot stepperil ära ja tulin suurima uhkustundega koju kanasuppi keetma. 😉

IMG_1942Kannutäis tervist – Kannutäie koostis: apelsin, greip ja porgand. Püüan siin ise mitte haigeks jääda.

5 thoughts on “Väike pakike Fitshopist

      1. ma võtsin parem banaani ja kohe oli magus ja mõnus mekk suus. maitse pudingul ei olegi väga hull, aga järelmaitse oli minu jaoks liiga keemiline 😦

Avalda arvamust

