Devious maids…

de

Appi, sellest on ikka omajagu aega möödas, kus ma enda jaoks nii hea sarja avastasin, et seda telekast vaadata ei suutnud, vaid pidin endale arvutisse hooajad tõmbama ja järjest pihta hakkama. Viimati juhtus see Big Bang Theory’ga umbes poolteist aastat tagasi, aga nüüd olen ma endale uue patu leidnud..

Nimelt tv3 hakkas hiljuti näitama sellist sarja nagu “Saatanlikud koduabilised”. Kerge googeldus ütleb, et Fox Life näitas seda juba mitu aastat tagasi, ma ei tea kus ma siis olin, sest nii kui ma seda TV3-s esimest korda nägin (kusjuures neljandat osa alles) armusin ma sellesse sarja KOHE! Ma olin teleka ette konkreetselt naelutatud, muidugi osalt selle pärast, et ma üritasin aru saada, et milline neist see Eva Longoria on ega mõistnud, miks ma teda ometi ära ei tunne, kuigi olen “Meeleheitel koduperenaiste” kõik hooajad vist kaks korda läbi vaadanud.. Oli nagu kuskilt meeles, et reklaamis ütles, et Longoria ka seal mängib. Aga näeeed ei olnudki, tuli välja, et ta produtsent hoopis!

“Meeleheitel koduperenaiste” mõju on muidugi sarjal suur, aga see vast ongi põhjus miks see mulle nii väga meeldib.. ma olin nii õnnetu, kui koduperenaised otsa said :(. Ja nüüd ma siis vaatan siin, esimene hooaeg saab kohe läbi. Mõtlesin, et peaks tegema mingi arvutuse, palju ma elus reaalselt aega olen raisanud lihtsalt arvutist sarju vaadates.. 😀

Two and a half men – 262 episoodi, 1 episood umbes 20 minutit pikk – 87,3333 tundi.
Big bang theory – 196 episoodi, 1 episood umbes 20 minutit pikk – 65,3333 tundi
Desperate housewives – 180 episoodi, 1 episood umbes 40 minutit pikk – 120 tundi
Awkward – 77 episoodi, 1 episood umbes 20 minutit pikk – 25, 6667 tundi
Devious maids – hetkel 9 episoodi, 1 umbes 40 minutit – 6 tundi & counting…
+ veel igasugused muud, nagu “The undateables” ja sarjad TLC pealt mida ma suuremal või vähemal määral olen ka netist igavusest vaadanud. Aga põhilised sarjad teevad siis kokku – 304,2 tundi ehk 12, 675 ööpäeva. Nohh.. tegelikult polegi nii hull. 12 päeva on peaaegu nagu 2 nädalat, sellega veel midagi väga palju mõistlikku tehtud ei saa. Samas kui mõelda, et ma oleksin selle asemel võinud 304 tundi trenni teha.. oi jah 😀 nolifer 😦

Mis sarju teie fännate? Olete neid koduabilisi näinud, mis arvate? Eks ta üks paras naistekas vist on 😀

4 thoughts on “Devious maids…

  1. Ma ise juba ammu vaatasin neid fox’s life-st aga nüüd kui nad tv3-s on siis tuleb ikka vaadata uuesti 😀 nii hea 🙂

Avalda arvamust

