Eesti laul 2016

Jepjepjep, jälle on käes mu lemmikaeg aastast – Eurovisiooniaeg.. Olen nüüd juba paar päeva Eesti laulu 20t lugu kuulanud ja neisse pisut süvenenud, et need mulle meelde jääks ja ma suudaks mingisuguse top’i kokku panna. Kahjuks mõne looga on nii, et tee mis tahad, kuula palju tahad, aga lihtsalt ei jää meelde. Need on siis need pigem natuke alternatiivsemad lood, mis on taustmuusikaks mõnusad (minu arvates ei ole see aasta ühtegi halba lugu, laivis kuuldes muidugi kindlasti muudan veel oma meelt :D), aga Eurovisioonile kõik nad ei sobi. Mõtlesin kogu selle trenni ja toidujutu vahepeale siis natuke teisel teemal kah kirjutada. Keda huvitab, see loeb, keda mitte, see.. teeb muid asju 😀 Eurovisioon on lihtsalt üks osa minust, mille lähenedes mulle alati pisike elevus hinge poeb. Iga aasta leian sealt endale mingeid pärleid, mida oma aegumatute lemmikute playlisti panna ja see on nii tore 🙂
Niiet.. alustame.

  1. Cartoon & Kristel Aaslaid – Immortality – See lugu on mul hetkel suht põhiline, mida kuulan. Ma ei ole veel kindel, arvestades nende EMA esitust, kas mulle see laivis ka meeldib, aga stuudioversiooni on küll väga mõnus kuulata! Ja ütleme nii, kui Kristel seda ära ei tee siis laulab Joosep seda isegi pisut paremini.. 😀
  2. Laura – Supersonic – Aasta 2016 on vist selle poolest eriline, et mulle reaalselt meeldib Laura lugu ja mul poleks midagi selle vastu, kui ta Eurovisioonile läheks. Aga seda leierdatakse igal pool natuke liiga palju ja kardan, et see kaotab oma võlu ära enne kui hääletamiseks läheb.
  3. Jüri Pootsmann – Play – Jüri hakkab mulle samuti järjest rohkem ja rohkem meeldima. Superstaarisaates ta mulle nii väga ei meeldinud aga mida rohkem ma teda jälgin, saan aru, kui andeka inimesega on tegu.
  4. Kati Laev & Noorkuu – Kaugel sinust – Ma ei tea, mis selles laulus on, aga midagi nagu on.. See on kuidagi nii võimas. Ja Noorkuu mulle ka meeldib. Kati kohta ei tea kahjuks midagi, täitsa tundmatu nimi, ootan põnevusega laivi 🙂
  5. Mick Pedaja – Seis – Eurovisioonile ilmselgelt ei sobi, aga niiii mõnusalt deep lugu.
  6. Indrek Ventmann – Hispaania tüdruk – Mõnus easy kuulamine. Armas südantsoojendav lugu. Ainult, et ma siiamaani üritan aru saada, kus sede ookean Hispaania ja Haanja vahel on 😀
  7. Gertu Pabbo – Miljon korda – Ka natuke äraleierdatud, aga täitsa mõnus lugu.
  8. Würffel – I’m facing north – Kui ma üritan sellest kõigest väest üle olla, et selle bändi laulja mulle absoluutselt ei istu, siis tegelikult on täitsa okei lugu.
  9. The jingles – Love a little bit – Ma ei tea, miks see laul kõikides top’ides viimasel kohal on, minu arvates on päris normaalne. Kummitama jääb ka ja see on tegelikult kõige tähtsam ju?
  10. La la ladies – Unikaalne – Niiiii catchy. Hea positiivse vibe’ga, aga Eurovisioonil jääks ilmselt teiste varju
  11. Grete Paia – Stories Untold – Kahjuks ei jää eriti meelde. “Pääste noored hinged” omalajal oli ikka hea 🙂
  12. Põhja-Tallinn & Jaagup Kreem – Eiolemulolla – Ma ei suuda seda uskuda, et ma oma kõigi aegade lemmiku Jaagupi nii taha paigutasin, aga kahjuks ei saa ma Põhja-Tallinna pärast rohkemat anda.. Kunagisest hip-hopi pundist ei ole enam midagi järgi ja mul on lihtsalt isiklik pettumus, et nad enam seda head muusikat ei tee, mis kunagi 😦
  13. Go Away Bird – Sally – Ilmselt on see mõne aja pärast natuke paremal kohal, vajab veel natuke kuulamist et meelde jääks, aga tegelikult on päris mõnus lugu.
  14. Kéa – Lonely boy – Nagu paljud teised eurovisioonientusiastid, on ka minu jaoks see lugu natuke annoying. Ei midagi hullu, aga ilmselgelt on paremaid lugusid.
  15. Meisterjaan – Parmupillihullus – Ma ei tea, mida see vend tõmmanud oli seda laulu kirjutades, aga sellel on mingi oma võlu
  16. Windy Beach – Salty wounds – See on viimane, mis mulle kohe niimoodi meeldub, et ma seda ümiseda suudaks
  17. Pùr Mùdd – Meet halfway – Vist oli mingi dnb lugu.?
  18. – 20. – Zebra Island – How many times, Anett Kulbin – Strong, I wear* Experiment – Patience. – Loobusin üritamisest, ei jää lihtsalt meelde 😦

 

6 riiki on juba oma esindajad ära valinud. Nende lugude kohta mul veel väga palju arvamust ei ole. Nii palju ainult, et Valgevene kutil on armsad juuksed ja mõnus lugu, ja Hispaania lugu mis tundub hetkel favoriit olevat, on väga värskendav kuulda nende poolt. See on ikka midagi hoopis teistsugust sellest, mis tavaliselt saadavad. Oli ka aeg 🙂

Avalda arvamust

