Mu keha tahab mulle vist midagi öelda..

Umm.. ma ei teagi, kust alustada nüüd. Kardan, et olen oma kehale natukene liiga teinud, kuna olen viimasel ajal päris palju trennis käinud. Pühapäeval ärkasin vara, et hakata Tallinnasse (ja hiljem Turbasse) sõitma, põikasin vahepeal Kristiine klubist läbi. No nii uudishimust, et pole seal veel käinudki. Panin hea feili muidugi maha, kuna kõik teised klubid on kaubanduskeskustes siis ma eeldasin, et see asub ka Kristiine keskuses. Oh eii. Pärast 15minutilist tiirutamist otsustasin internetist vaadata, et kus see täpsemalt seal keskuses on ja oii, oli hoopis teises kohas. Mis seal ikka, see kant on mulle õnneks tuttav, kõndisin kohale ja üllatusin, see nägi nii teistsugune välja kuidagi. Aga noo vahet pole, sain oma ülakeha trenni tehtud üle pika aja normaalses jõuksis. 🙂 Tõstsin ka mõningaid raskuseid, nt kaldpingil hantlite surumisel vahetasin 4kg-sed 5steks ja järgmine kord proovin ilmselt lausa 6stega (alustasin 2kg-stega üldse).

Esmaspäeval käisin Kristjani juures personaaltreeningus, kus proovisime mõningaid uusi ja põnevaid harjutusi. Muidu on mul kavas tavaline kükk 8-10kg-se hantliga, aga see raskus jäi väheks kuna tegin neid.. poolkükke? no et alla minnes läksin istesse ja siis jälle üles. Ja siis leidsin sellise põneva asja nagu Bulgarian bag (17kg) ja otsustasime, et proovin sellega. Iiissand, kui lahe asi see on 😀 Ma olen nii vaimustuses sellest ja see võttis nii mõnusalt läbi ka. Veel tegin natuke raskemaid väljaasteid, nende nelinurksete kõrgete asjade peale.. nende nime ka kahjuks ei tea. Peale seda tudisesid jalad juba korralikult. Veel said korralikku vatti trennis kõhulihased. Ma ikka suht surin neid tehes. Ja kui jõudis siis aeg alaselja kätte, siis sain 2 seeriat ilusti tehtud aga 3nda lõpupoole otsustas selg lihtsalt otsad anda. Läks lihtsalt totaalselt lödiks ära ja ma ei suutnud oma keha enam mingi valemiga üles tõsta. Ei olnud midagi teha, tuli ära lõpetada.. See oli siis esimene ohumärk.

Teisipäeval enne tööle tulekut käisin jälle jõuksis, ülakeha tegemas. Tõstsin mõne harjutuse puhul veel raskuseid, aga huvitav on see, et mis puutub hantlitega “lendamisse” siis tee mis tahad, mitte kuidagi ei tule seda jõudu juurde. Alustasin 2kg-ste hantlitega ja hetkel saan kuidagi nibin-nabin 3stega tehtud :(.

Täna käisin siis taaskord alakeha tegemas, kuigi eelmisest korrast veel päris mitmed lihased väga haiged veel (ütleme nii, et sooviks et maailmas ei oleks ühtegi treppi – ja saatuse irooniana ei töötanud Postimaja Myfitnessis lift täna :D). Tegin neid istekükke jälle Bulgarian bag-iga, 2 esimese seeria puhul sain ta ise endale õlale aga 3nda puhul enam mitte 😀 On teine ikka päris raske. Järgmisena hakkasin väljaasteid tegema ja järsku lõi paremasse põlve niiii meeletu valu, selline terav ja põletav, et ei saanudki enam edasi teha. Õnneks ülejäänud kava sain ikka tehtud, aga see tõmbas kuidagi moti nii alla, et ei olnudki eriti jõudu enam. Selg on muidugi endiselt üks murekoht.
Tegin siis stepperil väikse kardio ka ära ja tulin tulema. Aga põlv on ikka pääääris valus.

Nüüd kardangi, et äkki olen omadega natuke üle pingutanud? Õnneks nüüd käin jälle ülepäeviti, jõuab keha vahepeal maha rahuneda, aga murelikuks võtab ikka, kui kogu aeg miskit viltu läheb. Ja no närvi ajab ka, et ei saa korralikult pingutada, elu loobib kogu aeg kaikaid kodaraisse  😦

overtraining

2 thoughts on “Mu keha tahab mulle vist midagi öelda..

  1. Üle ei tasu panna. Jõusaalis keskendu ühele lihasgrupile 1 kord nädalas ja rohkem polegi vaja. Lihased vajavad taastumist. Vähe puhkust, suur koormus, vähene toidukogus, ehk vale trhnika ja katastroof on kiire tulema. Ei tasu keskenduda sellele, et mida rohkem seda uhkem. Ei ole. Tark treening toob tulemusi ja keha tuleb kuulata. Soovitan soojalt aeg maha võtta ja koormus väiksemaks ja läbi mõelda, kuidas on parim. Jõudu.

    1. Suur tänu kommentaari eest! Saan nüüd ise ka aru, et niiviisi hullu panna pole kõige mõistlikum. Samuti vähese toidukoguse puhul ei saa nõustuda, küll aga vale tehnika.. See võtab veel kindlasti aega et paika saada.

Avalda arvamust

