Kui tahaks kõike ja kohe..

Ma olen viimasel ajal hakanud nii palju unistama. Võimalik, et sellele on andnud tõuke üks töökuulutus, mille leidsin, kuigi hetkel sellele mõeldes tundub see üsna tühine. Lihtsalt ma mõtlen, et oleks nagu aeg oma eluga juba kuskile poole jõudma hakata. Leida mingi kirg või oskus, millega tõsisemalt tegelema hakata, kuigi noh.. elu vägisi veab mind ühe kindla ala poole, ma ei tea miks ma seda ikka veel eitan. Samas jällegi ma mõtlen et VÕIB-OLLA see ei ole ikkagi õige asi, võib-olla ma ignoreerin hoopis midagi muud, milles ma hea võiksin olla?

Oeh, läks keeruliseks, kas teie saite aru eelmisest lõigust? Läbi lillede siis rääkisin vististi ikka sellest, et noh.. mida ma ajan tagasi, ilmselgelt on kokandus see, millega ma tegeleda tahaksin, häda on ainult selles, et selleks tuleb kooli minna. Ja ma tean, et see võib olla üheks suureks komistuskiviks, kuna minu ja kooli suhted ei ole mu elus just kõige paremad olla. Aga kuidas ma muidu õpin? Jah, ma olen juba kõvasti edasi arenenud tänu internetile ja erinevatele raamatutele, mida ma lausa NEELAN, aga ma arvan, et see mida ma oskan ja tean on umbes 0,01% sellest, kuhu ma kunagi jõuda tahaks 😀

Siis mõtlen ma veel seda, et ma ei näe ennast üldse mingi erilise karjääri tegijana tulevikus, olen alati pidanud end pigem pereinimeseks, et saan 10 last üksteise järel ja kasvatangi neid kuni pensionini 😀 Aga reaalsuses mulle vist lapsed üldse nii palju ei meeldigi.. Ehk siis peaks vist ikka mingi varuvariant olema?

Ja siis see viimase aja lemmikteema, va trennitegemine. Jätsin viimane kord trenni vahele ja no niii kahetsen. Samas on fakt see, et ma ikka olin natuke liiga teinud oma kehale ja see nõudis puhkust. Ja nüüd ma olen natuke ikka kurb, et tulemused ei tule nii kiiresti kui nad võiksid tulla. Vähe sellest, et kaal ei vähene, seisavad sentimeetrid ka paigal 😦 Kuigi selle põhjuse olen ma võib-olla läbi hammustanud.. Katsetan siin hetkel piimatoodete minimaliseerimisega oma toidulaual, sest noh see on fakt et need mulle vaevusi tekitavad ja võib-olla aitab see mul eesmärgini lähemale jõuda 🙂 yo

Tahaks lihtsalt milleski hea olla, teha midagi nii et see ei jääks pooleli, et ma saaks lõpuks enda üle uhke olla ja tunda, et ma EI OLE QUITTER!

Selline mõtlik emopostitus siis siia kõige muu hulka. Vast läheb varsti üle. 😀 Seniks aga matan oma mõtted töösse, kuhu ma juba vaikselt hakkangi hilinema. 🙂

Avalda arvamust

