Mõned mõnusad tooted

Minu viimase aja lemmik avastus on kahtlemata ProPud’i šokolaadipuding, mis maitseb TÄPSELT nagu mu lapsepõlve lemmik – Tere kakaopuding. Vahe on ainult selles, et võrreldes toiteväärtuste tabelit, on see ikka märksa parem valik. Kui näiteks Profeeli kohupiimasid võrrelda tavaliste kohupiimadega, siis tegelikult nii suurt erinevust pole, kui selle pudingu puhul. Ja mis kõige parem, see on laktoosivaba! Mis saaks mulle veel parem olla, hetkel üritan laktoosi väga minimaalselt tarbida (ehk siis nii palju, kui piima hommikul kohvi peale läheb :))

NOCCO BCAA jook on kah nüüd ära proovitud. Ma ei saa öelda, et ta mulle nüüd hullult maitseks, mingi suhkruasendaja maitse käib ikka päris kõvasti üle, see pole küll ebameeldiv aga hullult maitsev kah mitte. Siiski täheldasin, et kui selle tööpäeva alguses ära jõin, siis ei tekkinud vajadust enam igapäevase kohvi järgi, mis enne tööpäeva on kindlalt muidu must-have. Järgmisena tahaksin kindlasti seda ka treeningu ajal proovida, et kas tõesti annab siis energiat ja rammu juurde, nagu väidetakse. Ma miskipärast arvan, et eelistan trenni ajal siiski tavalist vett. Aga samas vahelduse mõttes miks mitte.. koostis on sellel joogil väga okei ja ikka parem, kui magusaisuga mingit ma ei tea.. fantat kaanima hakata 😀

Selle joogi puhul tõmbas mind kindlasti ostma pudel. Üleüldse minu arvates Rootsis osatakse asjadele nii ilusad pakendid teha, et lihtsalt tõmbab ostma. Kõik näeb nii ilus ja armas ja stiilne välja kuidagi. Ah never mind.. Ühesõnaga 😀 Hetkel ma seda apelsini ja mango oma pole veel proovinud, aga pirni-kiivi maitseline ehmatas mind küll algul pisut ära. Jällegi see tugev imelik magusainete maitse. See vajab kindlasti veel kõvasti harjumist. Aga samuti väga hea valik karastusjoogiks, arvan ma.

Muidugi on need kõik asjad ostetud Rootsist, ma kahjuks Eestis ei ole näinud neid, aga kui keegi on, siis andke kindlasti teada.

Veits trennivärki kah.. No 1 Tallinna pool jäi mul trenn vahele jälle, käisime siin Livikos end koolitamas. Ja eile otsustasin oma leg day läbi viia laeva jõusaalis. Ja kusjuures see tuli mul üllatavalt hästi välja. Õnneks ma tunnen, et ei ole enam nii lammas kui kunagi olin ja kui midagi täpselt samasugust olemas pole, mida mul vaja, oskan ikka nats juba asju asendada ka. Kusjuures ma ei teinud endale sugugi rasket trenni, pigem kui, siis veidi tavalisest kergema isegi, aga täna on reied ja tagumik päris mõnusalt kanged. Kristiina arvas, et ehk sellepärast, et kuna tegin kergemate raskustega, siis läks tehnika õigemaks ja see oli päris good point tal 🙂
Eks ma siin ikka võitlen selle motivatsiooni ja asjadega, sest vahel on küll tunne et tee mis tahad aga kaal ikka seisab seal 63 otsas, samas tõele näkku vaadates ma ei ole ikka maksimaalselt pingutanud ka, et seda hullult langetada. Ainult jõutrennist ei piisa, ilmselgelt tuleb jälle rühmakate poole vaadata, sest iseseisvalt cardiot teha pole üldse nii lõbus 🙂

12736340_888652431247619_1436901335_nMeie pisike, aga nunnu jõuks 🙂

 

Avalda arvamust

