Kui sul tuju halb siis kodu korista!

Käsi püsti, kes seda pealkirja lauset nüüd tuntud lastelaulu viisiga ümises.. mina küll tegin seda ja päris mitu korda. Täna on selline huvitav päev olnud, et kõigepealt magasin end korralikult töövahetusest välja (lõpuks!) ja kuna kell oli siis juba nii palju, et midagi targemat päevaga ette võtta poleks aega olnud, siis võtsin ette hommikusöögiks müsli tegemise (kell 3 päeval, yay) ja korraliku köögikoristuse – just kappide osas. Kuna mul on endiselt see köögikapikoide probleem (loe sellest siit: link), siis tuleb seda puhastust üsna tihti teha, need lollakad ei kavatsegi väga alla anda. Õnneks mina ka mitte, kuigi päääris rõve on leida tühjasid liblikakestasid riisikeetja või mahlapressi karbist, pole just kuigi meeldiv ka kui liblikad teekarbist välja lendavad. Ugh..

12325110_891590557620473_874356642_n.jpgPilt minu instast – panin oma müsli sisse kaerahelbeid, seesami- ja chiaseemneid, mandleid, kookoshelbeid, datleid, pisut kakaod ja vahtrasiirupit. Kõike, mis kapis oli. Järgmine kord lähevad kindlasti igasugu pähklid kah loosi 🙂 

Samal ajal, kui ma köögis möllasin, koristas Ints teises toas riiuleid. Tema sai ka ühe korraliku hunniku asju ära visatud, prügikott (ma arvan et see on 100-liitrine) oli ikka lõpuks ääreni täis. Mõnnnnaaa, jälle rohkem ruumi kus elada ja hingata 😀 Ahjaa, piinlik tunnistada, aga viskasime alles nüüd jõuludest pärit piparkoogid ja piparkoogimaja ära. Siiamaani uskusime tõsimeeli, et hakkame neid mingi hetk veel sööma, aga noh.. peal oli juba tolmukiht.. ja nii edasi 😀 Mul on selline tunne, et me homme veel jätkame sellega, ma ei tea, kuidas saab kahel inimesel niiii palju asju olla! Õnneks meil on 4 tuba, kus neid asju hoiustada, ma ei tea kuidas me hakkama saaksime ühe- või kahetoalises. 😦

Koristada on küll jube tüütu ja tihtipeale ei oska sellega kuidagi algust teha, aga tegelikult on pärast niii hea olla. Asjade äraviskamises on ausõna midagi teraapilist!

Posted in elu

Avalda arvamust

