Mida kõike Alist tellida ei saa..

Eile õhtul mul ei tulnud und ja noh, 9gag oli läbi scrollitud, facebook ja insta ka, Criminal Caseks polnud tuju, mõtlesin et lähen sukeldun alisse – sealt leiab alati igasugu põnevaid asju. Ja oii, ma ei pidanud pettuma. Imelik on see, et need kõik asjad leidsin ma enda pealehelt, võiks arvata et need on kuidagi seotud sellega mida ma sealt varasemalt tellinud olen? Või siis pigem mitte, võin kinnitada, et minu tellimused on üsna sündsad olnud – peamiselt ehted, riided, telefonikorpused.. Salvestasin nad lahkesti endale ära, inimeste soovid on siiski erinevad, äkki keegi teist tahab endale.. (kõik pealkirjad on lingid aliexpressi lehele, kust neid asju saab)

Kaasaskantavat aurusauna?ali

 

Kortsudevastast ee.. suuvenitajat?

ali4Selles ma küll siiralt kahtlen, et see mingi näomasseerija või kortsudevastane vidin on.. aga noh, igaüks mõtleb oma rikutuse tasemel, eks 😀

Kortsudevastast salendavat näomaski?

ali5Dziisas kraist, kui kriipi see välja näeb. Sellega võiks pmst panka röövima minna või siis ma ei tea.. 50 shades of Grey võtmes kodu mängida 😀

Himaalaja neitsiõli?

ali2Mul pole õrna aimugi, mis selle õliga peale peaks hakkama ja ma VIST ei taha teada ka 😦

Vibreerivat rinnasuurendaja-rinnahoidjat?

ali3See näeb välja nagu mingi vidin kuskilt ulmefilmist.. või siis nagu voorusevöö ülakehale 😀 Appi noh, kas keegi tegelikult ka usub, et igasugused sellised vibreerivad asjad kuidagi salendavad kedagi või põletavad rasva. Ma arvan, et kui sellised asjad toimiksid, poleks meil maailmas ühtegi ülekaalulist.. ja mina oleksin kah supermodell 😀

 

Avalda arvamust

