Minu ja makrooni saaga

Oehh, ennast kiitmast ma ei väsi, aga tundub, et seekord on natuke nagu põhjust ka. Ma ei ole vist elus üheski asjas nii järjekindel olnud, kui makroonide tegemises. Mul on nendega ikka igasugu asju juhtunud – esimene kord tulid nii vedelad, et jäid peenikesed nagu Valeri (haha, pooled mulle helistajatest peavad ju ka mind Valeriks 😀 lugege seda lugu selle postituse viimasest lõigust: link) küpsised. Teine kord tulid jälle paksud, kuid võtsid vähemasti jala alla. Kolmas kord pragunesid lihtsalt ära ja küpsesid väga ebaühtlaselt, neljas kord olid sellised peaaegu-aga mitte päris ja nüüd ma arvan, et viiendal korral, suutsin ma nendega hakkama saada nii, et võib juba rahule jääda. Ja teeme nii, et ignoreerime kõik seda fakti, et kogu mu sotsiaalmeedia nüüd seda saavutust täis on, sest noh.. laske inimesel õnnelik olla, eks 🙂

Nüüd olen ma ilmselgelt kõik vead läbi teinud ja usun, et suudaksin järgmine kord sama hästi järgi teha asja (võib-olla isegi veel paremini. tõenäoliselt), seega, võib ühe asja enda elu checklistist maha tõmmata. I’m soooo so so happy!

Lisaks veel elan endiselt siin elu muutuste tuules ning püüdlen vaikselt sinnapoole, et elada rahulikumat elu tehes seda, mida armastan! Ma veel ei taha seda siia kirja panna, kuid loodan, et ilusad ja head inimesed nagu te kõik olete, onju, hoiate mulle kõvasti pöidlaid! Iga heategu tuleb teile endale ju tagasi 🙂 IMG_2050IMG_2068

IMG_2073IMG_2079

Avalda arvamust

