Meenikunno raba

Käisime täna rabas jalutamas ja karget õhku hingamas. Külll oli mõnus! Hakkasime Võrust kuskil 3 paiku sõitma, päike paistis ja ilm tundus olevat täiuslik üheks väikseks fotosessiooniks, kuid kahjuks kadus päike kuskile pilve taha enne kui me üldse rappa kohale jõudsime. Muidugi see sinna sõit oli ka üks paras katsumus ja laveerimine teerööbaste vahel, sest ega see just kõige parem tee ei ole, aga lõpuks jõudsime ikka õnnelikult pärale!

Jalutasime siis rabajärveni, mina muidugi klõpsutasin iga natukese aja tagant, et oleks kodus mingitki pildimaterjali, mida töödelda, aga noh.. õues läks juba kahjuks väga hämaraks. Laudtee oli kohati üsna jäine ja ma sain mitu korda poolspagaati teha, hea et kõhuli kaamera peale ei kukkunud :D. Tahtsin ka checkida, kas geopeituse Päikeseloojangu aare endiselt oma kohal on aga kahjuks ma teda sealt ei leidnud, kuhu ma eelmisel aastal end sisse logida sain. Loodan, et see siiski kuskil seal olemas on.

Checkisin siis, kas lähedusse mõnda uut aaret tekkinud pole ja ma ei pidanud pettuma (hiljem muidugi avastasin, et see on tegelikult juba ammu seal, imelik et ma seda varem kaardil tähele pannud pole). Geopeitus juhatas meid sellisesse põnevasse kohta nagu Ilumetsa meteoriidikraatrid ja Põrguhaud. Mina arvasin, et Kaali on see põhikraater ja turismipesa siin Eestis aga ma ilmselgelt eksisin, sest juba tee kraatriteni on nii põnev. Sai geopeituse aare ka ilusti leitud ja logitud, nii et win-win. Ja tagatipuks on nüüd olemas veel üks koht, kuhu “turiste” järgmine kord siin lõunas viia 😉

Jagan ka mõned pildid, nii palju, kui neid enam-vähem välja tuli.

IMG_2109IMG_2116IMG_2120IMG_2126IMG_2131IMG_2132Sorri, kallis 🙂 

IMG_2139IMG_2151

Avalda arvamust

