Kerge on olla

Mitte küll sõna otseses mõttes, sest ma arvan, et ei ole vist ausalt öeldes 2 nädalat trennis käinud ja tõenäoliselt pole selles mõttes mul küll grammigi kehalt vähemaks läinud 😀 Aga üle pika-pika aja ei tunne ma seepärast absoluutselt süümekaid, et end korraks vabaks olen lasknud ning ei suuda ka teised neid minus tekitada. Viimasel ajal on olnud lihtsalt niii-ii-iiii palju tegemist ja ma pigem naudin neid tegemisi kui stressan selle pärast, et appi appi, ma pean kuskile vahele trenni veel pigistama. Liikumist on ju sellegipoolest palju ja ma arvan, et kui end stressist vabaks lasta, hakkab keha ka rohkem koostööd tegema.
Lisaks, kuna lähen laeva pealt töölt ära, saan hakata nüüd lõpuks korralikult normaalse inimese graafikuga elama ja endale kogu aeg ise süüa tegema! wiii 🙂 Arvan, et olen selle pisikese pausi ära teeninud küll, sest ega ma siis alla ei anna. Lasen ikka edasi.

Aga kerge on olla peamiselt sellesmõttes, et ma tunnen, et ma kuidagi säran seestpoolt. Kõik märgid näitavad, et mu ametivahetus on nii õige ja see teeb tuju nii heaks. Tänasest hakkab siis ka viimane nädal veel siin tööl olla ja ikka hoopis teine tunne on, igasugune tülpimus ja viitsimatus on kadunud ja teen tööd ülihea meelega. Kajutikaaslane arvas, et ta peaks iga kord mõtlema nii, et viimane vahetus on, et äkki siis läheb ka rõõmsama meelega tööle 😀

Nüüd on veel nii palju teha, et tuleb Ica maitseainetest ja erinevatest jahudest (mandlijahu on Rootsis ikka haigelt palju odavam) tühjaks tassida, et uue ameti jaoks kodus õppima hakata.. Õnneks lubati mul veel laevalt tulles nädalake puhata enne uuesti tööle hakkamist.

(tahtsin siia ühte pilti panna, kuid laevanett ei lasknud seda uploadida 😦 kurb)

 

 

 

 

 

Oehh, tuli nüüd jälle üks mõttetu hämapostitus. Kirjutamise suhtes vist on pisut nagu mõõnaperiood, loodan, et läheb varsti üle, siis tuleb jälle 3 postitust päevas.

 

Avalda arvamust

