Kuidas leida sõbrannasid?

Mul on aja jooksul olnud sõbrannasid päris palju, aga neid niiöelda “bestikaid” on alati korraga üks olnud. Lasteaia aegu üks, algklassid jäid vahele, kuna “Kuradytydrukud” olid vahelduva eduga kogu aeg riius. Põhikooli ajal oli ka üks kindel “bestikas”, gümnaasiumi ajal oli ka üks (üks teine). Keeruline lugu ühesõnaga, kui nimesid välja ei kirjuta. Peale gümnaasiumi hakkas aga kõik muutuma. Kõigil hakkas vaikselt oma elu tekkima ja ilmselgelt ka minul. Nii palju, kui ma korraks kutsekas käisin, oli mul ka üks hea sõbranna , aga see hajus niipea kui selle pooleli jätsin. Ok, tunnistan, tegelikult hajusid vist kõik sõprussuhted siis, kui ma Võrru kolisin. Sest:

  1. Ma olin väga faking armunud
  2. Ma elasin järsku “maailma” teises otsas
  3. Hakkasin tööle merel ja mul polnud absoluutselt aega mingiteks sõprussuheteks, sest olin 2 nädala kaupa tööl ja kodus ning  “vaata punkti 1.”
  4. Kõigil teistel oli oma kooli-töö kõrvalt vaba aja leidmisega nii palju tegemist, et minu jaoks seda lihtsalt ei jätkunud

Nüüd elan aga täiskohaga Võrus ja igatseks väga kedagi, kellega aeg-ajalt naistejutte rääkida, trennis käia, klubitada või midagi muud põnevat ette võtta. Ilmselt see tundub nagu mingi veider tutvumiskuulutus, aga tegelt ka. Kui mu lugejate hulgas vähegi leidub mõnda toredat naist (vanusepiirangut ei sea, ise olen 22), kes tunneb, et tahaks minu seltskonda nautida, võta ühendust! Facebooki button on kohe siinsamas, kuskil paremal pool. Kes vähegi mu blogi jälgib, on vist mu huvidest ja olemusest ka aru saanud, kes mitte, siis lühidalt: toit, trenn, kassid. ja vein. Mul on mees ka olemas, nii et ausõna ei pea kartma, et mingi weirdo olen 😀

friend.gif

Tänan tähelepanu eest. 🙂

Posted in elu

11 thoughts on “Kuidas leida sõbrannasid?

  1. Sa klassifitseerid inimesi normaalseteks ja mitte-normaalseteks suhtestaatuse järgi? Et kui on mees olemas, siis võid olla milline tahes, aga vähemalt pole sa weirdo? Või mõtlesid sa, et mainid, et sul on mees, et keegi ei arvaks, et sa jumala eest endale naist ei otsi?

  2. Mul on sama seis, see tähendab, nii ajaloo suhtes kui “sõbrannatuse osas” ja mis moodi siin Võrus sõprus leitakse?! 😀 . Ainult, et ma ei oskagi inimestega kuidagi suhelda, ise ka imestan, kuidas see teine pool õnnestus leida.

Avalda arvamust

