Lõpuks kodus!

Teate, kui hea tunne mul on kodus olla? Teekond siia oli üsna pikk, laevast maha tulles läksin kõigepealt oma kodukülla, pidasin seal famiiliaga oma sünnipäeva ära, pakkisin asjad ümber (saatsin juba varem muist asju vanematega Turbasse, kuna neid oli lihtsalt niiiii palju – kolisin laevast välja ja tegin Stockholmis viimased shoppamised). Asjade ümberpakkimine oli ka keeruline – mis jätta sinna, mis kohe kaasa võtta? Õnneks ei jää mahajäetud asjad sinna kauaks, Ints läheb 29ndal sealt läbi ja võtab need kaasa. Ta auto seisab nii kui nii seal. Oeh, mis süsteemid ikka.

Sünnipäeva võtsin vastu laevas ja tähistasin sellega siis ka äraminekut. Panin lauale Cafe Lyonist ostetud koogi, ma ei tea kuidas nad seda nimetavad, aga seal sees olid maasikad, kohupiim, karamell ja konsistentsilt meenutas natuke Napoleoni. Soolaseks võtsin suitsukanakringli ja krepid kana- ja singimäärdega. Rohusööjatele mõeldes oli laual kiivi, viinamarjad, hummusekrõpsud ja läätsekrõpsud. Töökaaslased kinkisid mulle kokteilivalmistamiskomplekti, noh, et baarindus meelest ei läheks ja kaardipealne tekst ajas peaaegu pisikese pisara kah välja. 😀

12884352_907530269359835_1611540658_n

Teisipäeval läksingi laevast otse maale – kõigepealt tegime muidugi töökaaslastega T-kohvikus mõned õlled Intsu sünnipäeva puhul. Tema vaeseke pidi ju tööl olema. Siis läksin Turbasse, tõmbasin veits hinge ja hakkasin süüa tegema. Õhtul tulid vanaemad ka külla, kuna rahvast polnud väga palju, siis ei pidanud end hulluks ka kokkama. Tegin pizza roll-ups’e, porgandi-juustu-küüslaugukorvikesi ja šampinjone sinihallitusjuustuga. Ema oli hommikul juba kartulisalati valmis teinud ja tegi täidetud mune ka. Ja nüüd tuleb sajandi nali minu vanaema poolt:

Vanaema: Mis te kodus tavaliselt sööte, teed peamiselt ise süüa jah?
Mina: Nooo enamasti küll, vahel käime väljas söömas ja mõnikord sööme ikka burksi ka.
Vanaema: Oii jaa, ma ka söön neid purgisuppe vahepeal, need on päris head. Oot, burks on ikka purgisupp, jah?

Eile hommikul hakkasin siis Võru poole sõitma oma 34690 asjaga, õhtul veerand üheksaks jõudsin kohale. Olin kohe hullult asjalik, tühjendasin postkasti ära (loe: võtsin pakiteatised sealt välja), pakkisin asjad lahti, panin pesu pesema, käisin poes, tegin endale õhtusöögi, vaatasin kõik oma taimekesed üle (toas on max troopika, niiiii palav lihtsalt, ja see on taimed täiega vohama pannud – 2 nädalat tagasi oli mul pisike basiilikututt, umbes 5cm avokaadotaim ja väga kidur petersell. Basiilik on nüüd täitsa ülekäte läinud, petersell ilus roheline ja kähar, avokaado on juba poolemeetrine. Vaatasin kõik sarjad ära, mis vahepeal vahele jäänud olid ja kunagi öösel sain magama ka.

Täna hommikul ärkasin selle peale, et kuulsin mingeid hääli. Ma ei saanud alguses mitte midagi aru, kõik oli veel unenäoga natuke segamini, kui täitsa üles sain, avastasin, et meie koduvalvajatel-lillekastjatel on natuke ajaarvamine sassi läinud, tulid enda arust lilli kastma 🙂 Rääkisime mõned sõnad juttu ja läksin paariks tunniks veel magama tagasi.
Ärgates tahtsin endale ühe korraliku ilusa hommikusöögi teha ja ma arvan, et tuli välja ka. Mozzarella-tomati-granadillisalat, praemuna ja chai latte minu uude smuutipurki. Ahjaa, mõtlesin katsetada, et mis juhtub, kui teelusikatäis kookosõli hommikukohvisse panna. Olen paljudelt kuulnud, et pidi rämpsuisu ohjama. Oleks kena, viimasel ajal ei ole mul selle tervisliku eluviisiga just parimad suhted. Yo-yotan täiega 😦

12380134_907530302693165_949675252_n

Peale hommikusööki suundusin postkontorisse, kust sain üsna pettumustvalmistavat kraami. Imeilus seelik, mida ma täiega ootasin, on põhimõtteliselt kids size. Krdi väiksed hiinlased, ma ütlen! Paberist tordialused on täiega pudedast materjalist ja spaatel on ka vist lastele nukkudega mängimiseks. Iga kord ei saa ikka õnneks minna. Samas selle pildi taustal olevad paabulinnusuled olid pakiga postkasti mahtunud, ja nendega olen rohkem kui rahul. 90 eurosenti 10 sule eest, wow! Kui kellelgi on mingeid ideid välja pakkuda, mida huvitavamat nendega teha, olen üks suur silmakõrv (kõrvasilm). Mul on nüüd aega ju kodus meisterdada ja möllata!

Ahjaa, üks asi veel, kui keegi teab kedagi, kellel pisikesi kassipoegi on, andke teada. Igatsen endale niiii väga üht nunnut! 🙂

 

2 thoughts on “Lõpuks kodus!

Avalda arvamust

