Ilublogijate õudusunenägu (ali 15color concealer palette)

Näete, ma olen jälle ilmselgelt postitamishoos.. Huvitav kauaks? Max nädala pärast on jälle raudselt vaikus majas 😀

Aga teemasse siis.. ei, ilublogijaks ma ei kavatse hakata, ilmselgelt ei ole mul  nii palju aega, raha, tahtmist ega annet, aga väikse postituse sellest paletist teeks küll. Olen tähele pannud, et seda on mitmes kohas päris palju kiidetud ja youtubest võib leida väga, väga palju õpetusi selle kasutamise kohta ja niisama review’sid.

Räägin siis sellest paletist: link.

IMG_2291[1].JPG

Tellisin selle endale ka ära, päris ausalt ainult selle rohelise osa pärast.. Mul oli kunagi üks peitepulk, kus oli ka selline roheline pool ja see oli üks imeline vidin!
Aga täna sain ma selle kätte ja avastasin, et ei oska sellega mitte midagi peale hakata, seega hakkasin googeldama ja leidsin ühe video, mille järgi siis enda nägu kah maalima hakata. Väga pikalt ma sellest ei kirjuta, sest ei ole asjatundja (+mul ei ole ühtegi meigipintslit ega käsna, seega tegin KÕIKE näppudega. Ilublogijate õudusunenägu). Edasi seletavad pildid:

FotorCreatedNo ma ei tea, ise ma siin erilist muutust ei näe. Kui, siis ainult nii palju, et nägu tundub veel kandilisem, kui ta tavaolekus on. Ahjaa, seda, et ma kulmutehniku poolt tagaotsitav olen, pole mõtet vist mainida. Püüan selle vea õige pea ära parandada. 😀

2 thoughts on “Ilublogijate õudusunenägu (ali 15color concealer palette)

  1. Ma ei näe ka suurt vahet, ise ei raatsiks/viitsiks nii vähemärgatava muutuse jaoks endale nii palju meiki näkku toppida.

    1. No tõenäoliselt õigete vahenditega seda tehes jääks tulemus ka parem, aga ega ma väga positiivselt meelestatud kah pole. Ma arvan, et see korralik keemiarünnak näonahale 😀 Aga noh, proovida tasus. Sebin kuskilt õiged asjad, siis proovin ehk uuesti. Praegu tegi see mulle lihtsalt palju nalja 😀

Avalda arvamust

