“Müüme kassi selle pärast, et väikeste lastega ei jätku aega tema peale.”

Nooniii.. Kuna mina olen lõpuks nüüd paikne, siis suure kassiarmastajana ei suuda ma mitte enam kauem oodata, et endale ka üks sõbrake võtta. Mul oli kunagi kass Mummu, kelle me võtsime siis kui ma algklassides käisin ja tema oli meie kõrval ustavalt üle kümne aasta, kuni ta eelmise aasta veebruaris kahjuks taevakiisudemaale läks.. Vot tema oli Kass suure algustähega! Täpselt selline iseloom (no mõningate pisivigadega, but hey, ma ei ole ka perfektne, onju), nagu ühel õigel kassil olema peaks – ülbe ja isepäine, kuid samas ülim inimestesõber ja tähelepanu tahtis ta ka väga. Näiteks meil perealbumis on vähemalt pooled pildid sellised, kus tema kuskil tagataustal chillib. Tahtis pildile jääda, noh 🙂

Selline nunnukas see meie Mummu oli.

Aga mitte sellest ei tahtnud ma kirjutada, vaid hoopis sellest, et miskipärast tahaksin ma võtta kahte kassi. Mul ei ole õrna aimugi, kui hea mõte see on ja inimesed, kellel on kasse mitu, on siinkohal väga teretulnud kommenteerima! Kuidas garanteerida, et nad kisklema omavahel ei lähe?
Üks kassidest võiks olla Maine Coon, mulle need miniilvesed lihtsalt nii väga meeldivad. Pealegi pidid nad väga sõbraliku ja hea iseloomuga ka olema, mis võiks olla armsam sellest, kui selline kaissu poeb?
Teise tahaksin võtta varjupaigast. Noh, missioonitundest või nii. Võru loomade varjupaiga lehelt vaadates on seal valikut palju, aga selle kiisu valiksin kindlasti kohapeal välja – vastavalt siis sellele, kes esimesena minu juurde tuleb ja pai nurub. Aga võib-olla hoopis selline, kes kuskil taga nurgas tagasihoidlikult kössitab? Kes teab. Tunne peab õige olema 🙂

Aga nagu loogika ütleb, siis Maine Coone varjupaigast ei leia, seega olen neid okidoki lehel nillimas käinud. Noh, sellest muidugi ei tasu väga rääkida, et mingisuguseid eestikeelseid kuulutusi sealt ei leia. Enamus ikka vene keeles või google translate’ga eestikeelseks tehtud, millest tuleb kokku üks küsitav soga..
Küll aga nõudis mu tähelepanu üks kuulutus:

kass.PNG

Mis mõttes? Kui palju aega nõuab üks kass? Kassid on maailma kõige iseseisvamad loomad, kui tal toit ees on ja aeg-ajalt liivakast ka puhastatud, mida siis veel? Ta ei ole enam väga varajases nooruses ka, tõenäoliselt on ta olnud 4 aastat pereliige. Kuidas saab temast lihtsalt niimoodi lahti öelda? See on põhimõtteliselt sama hea, kui väikeste lastega pere võtaks kassi ja siis paneks oma lapsed soov.ee’sse müüki põhjendusega, et sorri, kassi kõrvalt pole nende jaoks aega 😀 Hallooo..

Ja okei, kui nii tõesti juhtus, siis minu arvates on eriline nahhaalsus seda kassi veel müüa. Mulle oleks kõige tähtsam see, et ta saab edaspidi endale armastava peremehe ja sooja kodu, kuna süda niigi valutaks, et kassist loobuma pean.. Aga ei, inimene leiab veel asja, millega äri teha.. Või äkki sai raha otsa ja tuli mõte, et oooohh, müüks kassi maha? Nii kurb, kui inimesed võtavad endale looma ja ei teadvusta endale seda, et temast saab reaalselt pereliige vähemalt kümneks aastaks. See ei käi nii, et kui enam ei viitsi või ei ole huvitav, siis MÜÜD maha. Kass ei ole iPhone.

pissed.gif

3 thoughts on ““Müüme kassi selle pärast, et väikeste lastega ei jätku aega tema peale.”

  1. Meil on kodus kaks kassi, üks valge albiino, kes pea 8 aastat meiega elanud ning hall, ütleme nii, et kõuts. Eelmise kassi tütar. Mõlemad kassid emased, saatuse tahtel on meil n.ö teine kass pidevalt vahetunud. Valge kass pole ühegi teisega läbi saanud, pidevalt karvupidi koos, kuid praegune hall kiisu Näsu, on talle väga meeltmööda, mängivad koos jne. Mul on tunne, et ega see kassidemaailm lihtne pole, kunagi ei tea, kas kassid hakkavad omavahel läbi saama või mitte. Iseasi on see, kui pisikesest peale koos oleksid.

Avalda arvamust

