3 torti ja tassikoogid

Viimasel ajal on minu suhted magusaga aina soojenenud ja soojenenud. Olen enda jaoks avastanud küpsetamise, aga mis võib-olla hetkel kõige südamelähedasem on, on erinevad kaunistused tortidele. Muidugi mõista ei ole ma mingi kondiiter ega ka kokk (hetkel see ei loe, et viimasena töötan), aga uhke tunne on ikka, kui millelegi Pinterestis (keda huvitab – minu kasutaja siin: link) peale satun ja see järgi proovides päriselt ka õnnestub. Muidugi on nende asjadega alati nii, et kõik tundub nii lihtne teha ja hiljem, kui ma millegi kallal juba pool päeva nokitsenud olen, nean end maapõhja, et no miks on vaja igasugu asju nii detailselt nikerdada.. maitse ju ei muutu asjal ometigi..

Ühesõnaga.. näitan teile 3 torti ja tassikooke, mida minu tuttavad on kindlasti minu Instagramis juba näinud, aga natukene tahaksin neist lähemalt ka rääkida, sest kõigel on oma lugu. Ja see kehtib ka soolase kohta – kui ma just külmkapitühjenduspläusti ei tee, siis tekib mul oma roogadega alati mingisugune side ja story. 

Nii.. Kõigepealt üks pisike südamekujuline maasikatordikene:

IMG_2304

No see oli küll täielik algaja õnn, ma ütleks. Tordipõhjade retsepti võtsin siit: link ja seda soovitan väga-väga-väga! Juba toores tainas maitses taevalikult ja tort ise veel paremini. Täpselt paras – mitte liiga magus, maasikamaitset samas oli tunda ja põhjad ei vajanud isegi lisaniisutust, sest nad olid nii mõnusad moistid. Ma ei tea, kuidas seda sõna ilusti eesti keeles öelda. Seda šokolaadiümbrist proovisin esimest korda ja ausalt, ma üllatasin sellega iseennast väga kõvasti, ma olin täitsa kindel, et see ei tule välja, aga nagu näha, siis peaaegu isegi tuli. See tort on tehtud väga-väga suure südamega siis, kui Ints pärast 3 nädala pikkust töövahetust koju tuli ja aega võttis see mul noh.. liiga kaua. Pool päeva kindlasti. Ma arvan, et hetkel väheneks see aeg vähemasti poole võrra kui mitte rohkem. 🙂

IMG_2320

See tort on tehtud eelmisest tordist järgmisel (või ülejärgmiselj) päeval, kui hakkasime tähistama paarinädalase hilinemisega Võrus oma sünnipäevi. Seekord ei tulnud see šokolaadiäär üldse nii hästi välja, sest esiteks tegin ma pritskoti otsa natuke liiga pisikese augu ja nii õrna pitsi tegemiseks võiks toas umbes 15 kraadi jahedam olla, kui meil too hetk oli. Aga kuna meil köeti veel kuni eelmise nädalani päris suure hooga, ma arvan, et köögis oli julgelt 25 kraadi – tõesti väga palav oli, siis sulas see lihtsalt sekundiga toas ära. Aga Intsu, puulaua ja rõdu eksisteerimise abiga saime sellega lõpuks ühiselt hakkama.
Seekord olid sisuks poe tordipõhjad (šokolaadimaitselised), mis tundusid mulle liiga kuivad, aga ilmselt nad siiski niisutamist ei vajanud ja jäid sees päris pudised. Vahele panin pudruks tehtud banaani ja seda vahukoore moodi asja, mis tordi pealgi on (kasutan selleks MillacGoldi, lihtsalt sellepärast, et mul koduselveris muud tordi kaunistamiseks sobivat kreemi pole :))

PicMonkey Collage

Vahepeale siis ühed tassikoogid – nagu pildilt näha, siis sõna otseses mõttes. 😀
Need tegin kusjuures sellest samast maasika tordipõhjade retseptist ja see retsept sobis muffinite tegemiseks suurepäraselt! Need jäid täpselt sama mõnusad ja mahlased, väiksemate muffinivormide puhul peaks ainult seda küpsetusaega natukene kahandama, sest jäävad muidu rohkem küpsiste moodi. 😀
Aga nende puhul olen ma hirrrrrrrrmsalt uhke nende liblikate üle, mida oli ka täiesti võimatult raske teha, okei liialdan, mitte võimatult raske, aga oluliselt raskem, kui pildi pealt tundus, seega olin taaskord enda üle megauhke!

Ja last but not least.. IMG_2395IMG_2398

Tänane Snickersi-maapähklivõi-šokolaadikook. Retsept siit: link. Kui eelmised tordid olid sellised.. kergemad, siis see on küll äärmiselt rammus ja korraga üle ühe tüki kindlasti ei söö! Tegin ta küll sellise pisikese, aga tunnen, et ikka oleks appi vaja kedagi sööma, sest vastasel juhul ma homsest kõndimise asemel hoopis veeren ringi.. Ja kuigi ümmargune on ka vorm, siis ma ei taha suvel Tamula rannas kõiki pimedaks teha (ja mitte selle pärast, et ma neid oma pimestava iluga rabaks, vaid ilmselt kougiksid nad kõik mingite ee.. veiniavajatega endal silmamunad lihtsalt välja).

Meisterdasin endale täna ka ühe DIY projekti raames pisikese fotonurga, nii et loodetavasti tulevad mu toidupildid tulevikus palju-palju ilusamad. Marion tegi mulle täna ka väga-väga palju fotograafia-alast selgemaks, nii et ehk näen varsti ka automaatprogrammist kaugemale..

Kas keegi tahaks näha, milline see fotonurk välja näeb? Lisaks, olete te huvitatud näiteks mingitest tutorialidest – kas või selle šokolaadipuuri või liblikate kohta? Ja kui, siis kas võiksin seda teha videovormis või siiski kirjutatult, koos pildimaterjaliga?
Oma arvamus jätke palun kommentaaridesse. Aitäh 🙂

Avalda arvamust

