Aeg, kuhu sa küll nii kiiresti lendad?

Jälle on möödas äärmiselt pikk (liiga pikk) aeg sellest, kui siia viimati midagi kirja pandud sai. Armas on vaadata, et on veel mõned inimesed, kes järjekindlalt siin igapäevaselt piilumas käivad, nii et eks ma proovin siis oma käekäigust siin natukene ikka jutustada..

Viimasel ajal ei ole eriti olnud ülemäära palju neid vabu hetki, kus maha istuda ja midagi kirjutada. Elu käib ja ikka täiega! Esiteks, on õues nii imeilusad ilmad (ignoreerime seda fakti, et poolteist nädalat tagasi Põhja-Eestis veel lund sadas :)) ja teiseks olen ma enamus ajast tööl. Need päevad, kui ma tööl pole, leian ma endale tegevust küll ja veel.

Peale eelmist postitust olen näiteks vahepeal maha saanud 3 tordiga, üritanud pildistama õppida (midagi ma natuke juba mõikan, aga pikk tee on veel minna..), käinud Lätis Aluksnes söömas (seal on üks üliäge kohvik nimega Pajumte, kus on fantastilised söögid ja igati taskukohased hinnad), hänginud perega Võrumaal, võõrustanud enda juures täditütart perega, võõrustanud ka paari sõbrannat, käinud rattaga sõitmas, saanud hakkama 3 imelise praega, mis meil nüüd kohvikus menüüs on ja üritanud kuidagi tööl hakkama saada.

Ütleme nii, et kohati on endiselt raskeid hetki, kus kuul kokku jookseb ja väga millestki enam aru ei saa. Noh, ilmselgelt on suvi juba siinsamas ja inimesed rohkem liikvel. Kohvikule on nüüd rohkem reklaami ka tehtud ja ei ole nagu harjunud, et korraga nii palju tellimusi tuleb. Abikokk või vähemalt nõudepesija oleks küll suvel must have!

Nagu te aru saate, siis ei ole minust viimasel ajal mingit trennitegijat ega toitumise jälgijat olnud. Jah, mu elu keerleb ümber toidu ja muudmoodi hetkel ei saagi. Tööl on ahvatlusi nii palju ja samas on äärmiselt oluline kõike maitsta, nii et nii ma muudkui paisun.. Selleks suveks ma ilmselt saledaks ei saa, aga ega ma seda tegelikult kellegi teise jaoks ei teegi (sest mõni arvab, et on tore mu kallal sel teemal näägutada ja maha teha.. hea mõte, järgmine kord kirjutan energiavampiiridest :D), ikka iseenda jaoks. Aga igal asjal on oma aeg ja kõike korraga ei saa. Hetkel on mu elus teised prioriteedid, aga loobuda ma ei kavatse. See eesmärk on lihtsalt praegu on hold. 🙂

Kui aga kellelgi on mõni tore idee, kuidas end sundida jälle rajale saama siis kui ÜLDSE tahtmist ega motivatsiooni pole, siis shootige kommentaaridesse. Või samas võib-olla ongi hetkel tark tegeleda sellega, mis päriselt rõõmu teeb? Olgem ausad, ma olen terve elu sporti vihanud.. 😀

Lõppu mõned pildid ka, et mitte päris eriti mõttetu olla. Esimesel pildil Moijto tort, kui keegi retsepti soovib, siis hõigaku. Leidsin mingi baasi netist, aga enda oma panin oma maitse järgi mitmest kokku ja lisasin omaltpoolt ka natuke veel midagi. 😉

13152661_932284620217733_607413391_nIMG_2495IMG_2506IMG_2509IMG_2513

One thought on “Aeg, kuhu sa küll nii kiiresti lendad?

Avalda arvamust

