Eurovisioon – esimene poolfinaal.

Lõpuks on jälle käes see exciting aeg – eurovisiooninädal! Hoian seda postituseakent tänase õhtul vältel lahti, et jooksvalt panna kirja oma emotsioonid, arvamused lugudest ja kõigest muust. Niii põnev 🙂

Reikopi häält on muidugi alati hea kuulda, tekitab selle õige eurokaõhina sisse, aga tema puhul häirib mind täiega see, et ta muudkui nendest kihlveokontorite ennustustest räägib. Saagu üle 😀

Kurat, kuidas ma kahetsen, et endale sel aastal kingitust ei teinud ja eurovisioonile ei sõitnud. See on ju niiiii lähedal! Kes teab, millal jälle võimalus tuleb (loodetavasti varsti, samas vahelduse mõttes võiks ikka vahel keegi teine ka võita – noh näiteks Soome või.. Läti? Leedu? POOLA ei ole kah kaugel. Noh Eesti võiks muidugi ka, aga kahjuks seda sel aastal ilmselt ei juhtu. Minu pöidlad on sel aastal pihus Poola ja Itaalia poolt).

Nii.. hakkame pihta:

  1. Soome – Sandhja – Sing it away
    Pole üldse minu teetassike. Tunnistan, et see laul jääb kummitama, aga see stiil (sarnaneb täiega hispaania selle aasta laulule) ei ole üldse minu teema. Ju siis ma ei ole nii cheerful inimene 😀 Rohkem selline depressiivne ballaadiarmastaja. Ja ega see tädi suurem asi laulja kah pole. Suht nõrk häälekene.
  2. Kreeka – Argo – Utopian land
    Selle lauluga on mul juba esimesest korrast selline love-hate relationship. Kindlasti meeldib ta mulle rohkem, kui Soome laul, aga mitte oluliselt. Naisvokaal jääb jällegi nõrgaks. Aga need püks-kleidid on naistel ilusad!
  3. Moldova – Lidia Isac – Falling stars
    Ilus naine. Laul on selline eriti tüüpiline europop, aga selline mulle meeldibki, ilma selliste lugudeta kaotaks eurokas oma võlu 😀
  4. Ungari – Freddie – Pioneer
    Freddie lemmik jook on iiri viski. Juba ta meeldib mulle 😀 Ei, tegelikult ma ei pea seda laulu kuulamagi, ma juba tean, et see on üks mu lemmikuid sel aastal. Freddie hääl on nii mõnusalt kärisev ja laul ka mõnus. Ja ok, mees ise on ka väga kena.
  5. Horvaatia – Nina Kraljic – Lighthouse
    Samuti üks selle aasta lemmikuid. Ninal on nii mõnus aktsent, stiil ja hääletämber. Ja laul on vist selle aasta suurim kummitaja.
  6. Holland – Douwe Bob – Slow down
    Mõnus. Ma arvan, et edasi saab, aga võidab vaevalt. Hea taustmuusika, aga meelde eriti ei jää.
  7. Armeenia – Iveta Mukuchyan – Lovewave
    Armeenia saadab alati häid laule, kõik on läbimõeldud ja midagi ei tehta kergekäeliselt. Sama ka Azerbaidžaaniga. Lovewave on võimas lugu ja Iveta on tõesti silmipimestavalt ilus naine. Hologramm oli kah äge.
  8. San Marino – Serhat – I didn’t know
    Nii halb laul, et naerma ajab 😀 Normaalne vend ikka, mingi türklane, maksab pappi et lampi minna San Marinot eurokale esindama. Vaesed sanmarinokad, neil oli vist suur rahahäda 😀 G
  9. Venemaa – Sergey Lazarev – You’re the only one
    Dima Bilan vol 2. Sama meeleheitlikult tahab võita. Ja isegi, kui see laul on üli kaasahaarav ja ägedate efektidega, siis sorri, täpselt nagu eelmiselgi aastal, ei taha ma Venemaa võitu ja sinna ei saa midagi teha. Täiega copys Mansi lavashowd ka 😦 Sama efekt vist, nagu peale Euphoriat oli.
  10. Tšehhi – Gabriela Guncikova – I stand
    No ballaadid on ikka minu teema. Kindla peale minek alati, aga võidumaterjali ikka pole.
  11. Küpros – Minus one – Alter ego
    Rokk on nüüd küll hea vaheldus. Mulle jällegi meeldib, tegelikult on alati eurokal meeldinud (Lordi välja arvata, võeh)
  12. Austria – Zoe – Loin d’ici
    Ta on nii Emmelie de Foresti moodi. Nii armas naine ja ilus laul.
  13. Jüri Pootsmann – Play
    Oeh, oleks võinud ikka Micku saata, ta oli vana rahu ise.. Jüril vedasid küll natuke närvid alt 😦 Mulle tõesti meeldib see laul, aga esitus jäi väga nõrgaks. Polnud seda kindlust seal silmis ja hääleke oli ka nõrk.
  14. Azerbaidžaan – Samra – Miracle
    Azerbaidžaan ja Armeenia saadavad alati hullud mimmud end esindama 😀 Aga ei ole midagi öelda, jälle hea laul, ilmselt saab ka edasi.
  15. Montenegro – Highway – The real thing
    See meenutab Marilyn Mansonit mulle. Aga sitaks hea laul, jällegi teistsugune. See võib veel üllatada (ma loodan :))
  16. Island – Greta Salome – Hear them calling
    Ma ei suuda otsustada, mis tunded mul selle laulu suhtes on. Tüüpiline Islandi valik – blond iludus. Vist pigem meeldib, aga lemmikute hulgas pole. Olen vist liiga palju seda kuulnud, miskipärast Youtubes kui eurovisiooni laule järjest kuulata, laseb seda päris tihedalt võrreldes näiteks kas või Montenegroga.
  17. Bosnia & Herzegovina – Ljubav je
    Ei suutnud bändi nime meelde jätta, Bosnia & Herzegovina on juba liiga pikk nimi 😀 Aga täitsa hea lugu. Mulle enne kuulates ei meeldinudki see niimoodi. Live-esitus muutis asja paremaks 🙂
  18. Malta – Ira Losco – Walk on water
    Kuidagi vana näeb ta välja. Ira tegi sel aastal Birgitit, ainult et ta otsustas oma rasedusest täitsa eurovisiooniajal teatada. Kaval nipp häälte püüdmiseks küll. Ei, tegelt on laul kah hea. 🙂

Edasipääsejad:
Azerbaidžaan – jep
Venemaa – noh, arvata oli
Holland – jep
Ungari – jep 😀
Horvaatia – jep
Austria – jep
Armeenia – jep
Tšehhi – jep
Küpros – mhmh 😀
Malta – jep..

No edasipääsejate osas panin ikka jummala täppi 😀 Head ööd 🙂

Avalda arvamust

