Eurovisiooni 2. poolfinaal

Niih, kuna esimese poolfinaali postitus sai täitsa piisavalt tähelepanu (ja siia jõuti ka otsingumootorite kaudu), tegin järelduse, et inimesi see teema huvitab, seega otsustasin ka seekord jooksvalt kommentaatorit mängida.

Ja otse loomulikult läks mul täpselt kell 10 nett ära. Tegin ruuterile restardi aga õnneks mul jäi ainult nägemata osa sellest avanumbrist, mida ma kunagi nii kui nii ei viitsi vaadata. Ilmselt ma ikka nii suur fänn pole. Kuigi piisavalt, et teada kõikide laulude vähemasti refrääne peast ja neid kaasa laulda 😀

Täna õhtul on minu pöidlad sajaga pihus Poola, Valgevene, Läti, Leedu, Taani, Iisraeli, Austraalia ja Albaania poolt. Jah, mul on liiga palju lemmikuid, aga ma ausalt ei suuda valida 😀

  1. Läti – Justs – Heartbeat
    Baltic Boys ftw! Kuna meie Jüri finaalist välja jäi, siis Läti Justs ja Leedu Donny võiks ikka edasi saada. Avastasin just, kui sarnased näojooned kõikidel läti meestel on. Või siis olen ma elus liiga palju lätlaste ja üldse välismaalastega kokku puutunud, et eristan neid tõesti nii hästi. 😀 Igaljuhul see laul mulle meeldib. Ei ole täitsa lemmik, esitus on pisut nagu võltsilt emotsionaalne. Aga kui ainult kuulata, siis väga hää 🙂
  2. Poola – Michal Szpak – Color of your life
    Minu selle aasta lemmik ilmselt. Ma olen Michalisse jummala armunud, õnneks ei ole Intsul muretsemiseks põhjust, ma kardan, et ta naistest eriti ei hooli. Olen vaadanud palju Michali intekaid, ta on niiii lahe isiksus, nii soe ja südamlik. Teiseks tema hääl on supersupersuper hea, ja kolmandaks on see laul ka fantastiline. Tekitab minus eelmise aasta Itaalia tundeid 😀
  3. Šveits – Rykka – Last of our kind
    Nats nõrgaks jäi mu jaoks. Nagu ei laulaks laivis, aga mitte heas mõttes. Hea laul, aga ilmselt meelde ei jää, eriti kui järgmine on..
  4. Iisrael – Hovi Star – Made of stars
    Teine laul minu top 3-s. Hovi on oma esituse ikka perfektsuseni lihvinud. Tema võlu peitub samuti minu jaoks tema isiksuses – nii tugev inimene! Võimas hääl, muidugi mitte nii hea, kui Michalil 😀 Laul ka meeldejääv ja tema ise samuti.
  5. Valgevene – Ivan – Help you fly
    Kui ma Valgevene laulu esimene kord kuulsin, ma olin lummatud, kuigi seda peeti fännide poolt kõige halvemaks lauluks sel aastal. Siis aga hakkasid nad hullu panema, tekitasid mingi alastuse ja huntide skandaali ja no ühesõnaga tahtsid tähelepanu saada.. see mõjus küll ja paljudele hakkas laul lõpuks meeldima ka. Mulle meeldis ta ka täpselt kuni siiamaani. See esitus oli küll natuke koomiline, ega ta suurem asi laulja ei ole, esineja samuti mitte.. kõik oli nii puine ja mööda kuidagi. Vaene Ivan, tegelt on nii nunnu poiss 😦
  6. Serbia – Goodbye
    See laul on kuidagi mööda läinud minust. Ja läks nüüd ka, ma ei pannud tähelegi, kui laul juba möödas oli, seega ei oska kommenteerida 😀
  7. Iirimaa – Nicky Byrne – Sunlight
    Laul meenutab Jedwardit mingil määral stiili poolest. Nicky on täiega adorable, aga vokaalilt oleks rohkemat oodanud. Seda pole peaaegu nagu kuuldagi. Kas tal on hääl ära või? Või heliga midagi tuksis? Miski on täiega mööda igaljuhul 😦
  8. F.Y.R Makedoonia – Kaliopi – Dona
    Oiiii kuidas mulle see laul ei meeldi. Niiiiiiiiiiiii õudne 😦 Vist kõige ebalemmikum laul sel aastal üldse. See viimane noot, APPIIIII.
  9. Leedu – Donny Montell – I’ve been waiting for this night
    Selle aasta üks suurimaid kummitajaid minu jaoks. Donny on võrreldes paariaastataguse lauluga (Love is blind) igaljuhul väga suure arenguhüppe teinud. Siis oli ta mu jaoks liiga läila, aga praegu täpselt siuke õige ja äge.
  10. Austraalia – Dami Im – Sound of silence
    Nooohh, taustal “meie oma” Sahlene laulmas. Näha teda vist ei ole, aga siiski. See laul on võistluse üks suuremaid favoriite ja põhjendatult mu arust. Huvitav, mis saaks, kui Austraalia võidaks 😀 siis saaks UK korraldada järgmine aasta? Noh, sama Queen ikka ju. Hea lihtne esitus igaljuhul, pole mingit liigset showd, tädil on õnneks piisavalt võimas hääl, et polegi showd vaja 🙂
  11. Sloveenia – Manuella – Blue and Red
    Taylor Swift! Isegi ilma selle jakita, mis tal kohalikus saates seljas oli, meenutab ta ikka nii välimuselt, häälelt kui ka laulustiililt Taylorit. Mulle meeldib. 🙂
  12. Bulgaaria – Poli Genova – If love was a crime
    Poli on jällegi täiesti õige Bulgaaria naise näoga. Väga mitteeurovisioonilik laul, seda heas mõttes 🙂 Kohe näha, et selle lauluga on mindud võitma, mitte lihtsalt et osaleda.
  13. Taani – Lighthouse X – Soldiers of love
    Üks mu lemmikuid, kohe näeme, kas ka peale laivesitust 🙂  Need võiks ju oma Westlife teha 😀 Võtku Nicky ka kampa. Siuke õige boyband, täpselt nagu oodata oligi ja kuna ma päris Backstreetboysi ajastu laps ei ole, siis ei ole mul ka boybandidest üleküllust ja võib neid kuulata/vaadata küll. Nunnud kutid 🙂 Soojad ja südamlikud.
  14. Ukraina – Jamala – 1944
    Ukrainale ikka meeldib neid diipe lugusid saata. Alyoshat oma looga Sweet People ei ületa minu jaoks küll miski, kuid see on päris hea. Kogu selle tilulilu vahele üks korralik mõtlemapanev laul. Ja visuaalne pool on ka super! Saan täitsa aru, miks see ka üks võitjakandidaate on.
  15. Norra – Agnete – Icebreaker
    Mulle iseenesest meeldib see laul, aga see tempodemuudatus vahepeal no ma ei tea… ei suuda seedida seda. Nagu 3 laulu ühes. Refrään on nagu see kohustuslik osa, kus tuul juustes ja inimestel peavad külmavärinad tekkima jne, sest ilus blond põhjamaa tüdruk laulab. Ei tea, ei lähe läbi 😀
  16. Gruusia
    See ka minust nii mööda läinud, et ei pannud isegi artisti nime ega laulu nime tähele. Ups 😦
  17. Albaania – Eneda Tarifa – Fairytale (Perälle)
    Minu selle poolfinaali kolmas-neljas koht vist. Originaalkeeles oli see laul muidugi palju-palju parem, kahju, et ta selle inglise keelseks muutis. 😦 See erilisus on kahjuks kadunud, aga ma ignon seda fakti rahulikult ja kuulan teda kodus ikka albaaniakeelsena 😀
  18. Belgia – What’s the pressure
    Jälle ühte patta Soome ja Hispaaniaga, siuke say yay 😀 Liiga funky mu jaoks, nagu ma juba öelnud olen, ma olen ballaadiinimene. Eeelmise aasta Belgia meeldis rohkem 🙂

Minu finalistid on:

Läti, Poola, Iisrael, Valgevene/Leedu (ei suuda otsustada :D), Austraalia, Sloveenia, Taani, Ukraina, Albaania ja Bulgaaria.

Oi, Fransesca Itaaliast on nii nunnu 🙂 Jamie-Lee Saksamaalt on natukene liiga.. laps. Jätab rohkem Junior Eurovisioni mulje 😀 Kuna ma sel aastal olen nüüd kõiki lugusid kuulnud ja enamusi neist laivis, siis julgen öelda küll, et minu selle aasta favoriidid on nüüd kindlamast kindlamad – Itaalia (peab ikka Itaalia keelt hakkama õppima, niiiii ilus :)) ja Poola! 🙂

Ja finalistid on:

Läti – 🙂
Georgia – whattttttt??
Bulgaaria – 🙂
Austraalia – 🙂
Ukraina – 🙂
Serbia – okeii.. 2 laulu millest mul täiesti savi oli, said edasi 😀
Poola – YAYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY ❤
Iisrael – 🙂 (ja Reikop sõida oma kommentaaridega seenele :D)
Leedu – 🙂 jee, Baltic Boys
Belgia – damn 😀

No 7/10, päris okei. Was fun, aitäh ja head ööd 🙂 ❤

 

Avalda arvamust

