Koristamisest

Küll ma olen rõõmus, et mul tuli ka võimalus liituda sellise toreda grupiga nagu Tuvila. Teemad on seal seinast-seina ja tüdrukud väga toredad. Tervitan siinkohal teid kõiki!

Täna jagas üks lahke hing meile sellist linki nagu http://www.unfuckyourhabitat.com/, mis pidavat siis aitama inimestel koristada. Ma mõtlesin, et no mismõttes mingisugune netilehekülg (sellel on app ka) aitab mul selle sealauda korda teha, aga no näete siis. Veetsin täna mingi 4 tundi suure õhinaga koristades. Alustasin selle weekend challengega, mis seab köögi ilusti etteotsa, ehk siis mul oli võimalus kõige tüütum osa esimesena teha, ja ülejäänud oli juba puhas rõõm. Võiks ju arvata, et minul kui kokal on köök alati laitmatus korras, aga oooo ei. Ma vihkan nõudepesu ja see peaks juba kõik ütlema. Pean häbiga tunnistama, et ma ei olnud nõusid vist esmaspäevast saati pesnud ja nii nad seal siis vedelesid hunnikuna kraanikausis. Täna, no muidugi pärast voodist tõusmist ja voodipesu pessu viskamist, läksin pesin need nõud ära kraanikausi ka kohe, lõin ülejäänud köögi ka läikima, samal ajal kui masin pesi mul ära 3 masinatäit pesu. Sorteerisin ka oma riideid, korrastasin kappe, panin kõrvarõngaid ehetehoidjasse rippuma, jne. Ja seda kõike siis 20minutiliste intervallidega (mille vahepeal siis 10 minutit puhkust). Iga 20 minutit – uus ülesanne.

Niimoodi saab koristamisest üks põnev mäng. Vähemalt mõneks korraks, ilmselt kaotab see oma põnevuse mingil hetkel ära, aga vähemalt jääb see rütm sisse. Et kui suurem koristamine ette võtta, tuleb vahepeal ikka puhata ka. Ja teha tuleb üks asi korraga. Ja kuna ma olen nüüd puhanud juba umbes 5 tundi, siis lähen ma nüüd tegelen asjaga edasi, üks projekt on vaja veel täna ette võtta 🙂

Teil aga (eriti just teil, kes on samasugused lazypantsid nagu mina), soovitan küll selle leheküljega lähemalt tutvuda! See app on igati kasulik aja võtmiseks ja ka challenged on seal natuke teistsugused. App Stores maksab see 0,99€ ja ma arvan, et see on täitsa asjalik summa, mis selle eest välja käia. 😉

2 thoughts on “Koristamisest

  1. Mul on ka tihtipeale probleeme enda kättevõtmisega. Olen hetkel 2,5 aastase pojaga kodune ja ikka leidub palju muud põnevamat teha kui koristamine, pesu pesemine või mis iganes muu kasulik tegevus.
    Olen end viimasel ajal suutnud kätte võtta kasutades telefonis kõige tavalisemat To Do listi äppi. Mul on seal kirjas erinevad asjad, mida teha.. ja ikka nii, et võimalikult palju saaks Chekkida ära. Näiteks: Pane pesumasin tööle. Pane pesu kuivama. Korja pesu nööridelt. Jaota pesu sahtlitesse. On jah 4 sammu, aga mul ongi muidu tihti nii, et panen pesu pesema, aga unustan kuivama viia. Või jällegi, et korjan pesu nöörilt, aga ei jaota sahtlitesse ja siis mingi hetk on ilgelt suur hunnik puhast pesu, mis kõik kokku voltimata ja sahtlitesse ära viimata. Veel olen tänu sellele süsteemile hakanud korralikumalt vitamiine sööma, sest siis saab ju jälle checkkida :D. Igal hommikul unchekin kõik asjad, et siis õhtuks kõik uuesti ära saaks chekkida. Hetkel tundub töötavat 🙂
    Ahjaa, tahtsin veel öelda, et videoõpetused (need šokolaadiliblikad jms on väga teretulnud) ja veel ka seda, et su tordid näevad väga head välja 🙂

    1. Aitäh, armas inimene 🙂 Mul oli täna äärmiselt kehv päev, kuid sinu kommentaar tegi mul tuju jälle heaks. Ja kui vähemasti ÜKS inimene tutorialite vastu huvi tunneks, siis tasub täitsa mõelda sellele. Pean kaamerahirmust vist üle saama 🙂

Avalda arvamust

