Eurovisioon!

Nonii, selleks aastaks siis viimane eurovisiooni postitus. Tahtsin küll KOHE peale lõppu ruttu tuttu minna, sest homme on tööpäev, aga ei suuda seda kõike enda sees hoida. Tunnistan ausalt, ma absoluutselt ei tahtnud Venemaa võitu ja see uus hääletussüsteem on väga, VÄGA põnev! Kuni viimase hetkeni säilis tõsine pinge ja kui peale žürii häälte andmist oli kindel, et Austraalia võidab, siis hah, võtke näpust, ei võitnudki. Kuigi Austraalia laul meeldis mulle Ukraina omast natukene rohkem, siis siiski olen ma võitjaga üle tüki aja väga rahul.

Mulle meeldibki Ukraina just selle poolest, et nad saadavad eurovisioonile laule, mis inimesi raputab ja mõtlema paneb. Võtke see moment ja kuulake nende 2010. aasta esitust:

 

Ja KUIGI Alyosha oli minu jaoks natuke Jamalast parem, siis olen ma nii õnnelik, et nad oma sõnumi läbi surusid. Sest no tõesti, kaua võib.. kõik need sõjad ja lahingud, mis mõte sellel on? Öeldakse küll, et Eurovisioon on liiga poliitiliseks läinud, samas on see ideaalne koht, kus oma sõnumit edastada, sest miljonid inimesed üle Euroopa (üle terve maailma lausa) vaatavad seda saadet!

Ja sellepärast olengi ma rõõmus, et tavaline europalagan (Venemaa) seda võistlust sel aastal ei võitnud. Igaüks võib ju teha mingi miljonidollari show ja teha nägu, et love on peamine ja bla bla, aga kui sa ikka usutav ei ole, siis sellest ei piisa. Jamala oli laval üksinda ilma suurte efektideta ja lasi oma emotsioonidel show’d teha ja sellest piisas!

Ja tõesti, oli rõõmustav näha, et žürii Venemaale eriti palju punkte ei andnud, küll aga Ukrainale. Venelasi on nii kui nii igas Euroopa riigis väga palju ja nii kui nii nad hääletasid enda “kodu”maa poolt, tore on näha, et siirus võitis 🙂

Ja kuigi ma olin ülekõige Poola poolt, siis oli rõõmustav näha ka nende tulemust – 3. koht rahvahääletuses, viimane žürii omas. Michal laulis end inimeste südamesse igatahes. Veel meeldisid mulle Rootsi, Ungari, Itaalia, Armeenia..

Aga tõesti, üle pika aja ei ole mul võitja pärast pettumust ja saan hea tujuga magama minna. Head ööd, 7 tunni pärast tööl näeme 😀

One thought on “Eurovisioon!

  1. Uus hindamissüsteem oli tõepoolest värskendavalt põnev! Kahjuks võidulaul mulle sugugi ei meeldinud. Aga kindlasti hoidsin pigem Ukrainale esimest kohta kui Venemaale 😀

Avalda arvamust

