Kristallid ja kivid

Nooo, selleks aastaks on see EBA jälle läbi. Üritusel ma ise kohal ei käinud, pean end liiga väikseks blogijaks selle jaoks veel, aga ülekannet vaatasin küll järgi, samuti uurisin tulemusi. Noh, Malluka võidukäik ei olnud just kõige üllatavam, samamoodi teistes kategooriates mingeid erilisi üllatusi ette ei tulnud, muidugi ei saa just väita, et mu lemmikud oleksid võitnud, aga lõppkokkuvõttes tegelikult vahet ju polegi.. sest paljud blogid, mida ma jälgin, on umbes sama pisikesed kui minu pesa siin ja noh.. jah 😀
Küll aga valmistas mulle meeldiva üllatuse see, et minu poolt oli eluliste blogide kategoorias andnud hääle tervelt 13 inimest! Ma tean, et see pole palju, aga mind lihtsalt hämmastab, et ma ei kajastanud seda hääletust kuskil mitte kuidagi, ei palunud kellelgi enda poolt hääletada ega andnud isegi ise endale ühtegi häält. Seega sänks nunnud, sain taaskord motivatsiooni, et kuskil on päriselt keegi, keda huvitab, mis mul öelda on! 🙂

Aga läksin nüüd selle muu jutuga õige pikale, tegelikult tahtsin kirjutada hoopis teisest asjast täna. Viimasel ajal on mul tekkinud huvi kristallide ja poolvääriskivide vastu. Kõige kauem olen kandnud opaaliga sõrmust, mille ostsin eelmisel aastal Egiptusest, aga mitte selle pärast, et ta opaaliga on, vaid selle pärast, et ta on lihtsalt ilus. Tegelikult ei soovitata opaali igapäevaselt kanda, sellega sõrmust tuleks tõsta päeva jooksul ühest sõrmest teise. Kahjuks ei ole mul ühtegi teist sõrme, kuhu see mahuks, aga kuidagi imelik oleks ka ta üldse ära võtta vahepeal, nii et nii ta siis mul siin ongi. Opaal pidavat olema väga tujukas kivi, samas aga suurendab elutahet ja ravitseb. Kui nüüd järele mõelda, siis ei ole ma viimase aasta jooksul põhimõtteliselt üldse haige olnud ka. See võib, aga ei pruugi opaali süü olla 🙂 Igaljuhul ostsin sel aastal samast kohast (Cleopatra Bazarist) sõrmusega matchivad kõrvarõngad ka.
kivi1Ja täitsa juhuslikult matchivad mu küüned ka sõrmusega.

Huvi asja vastu tõsisemalt sai alguse sellest, kui kõndisime emaga mööda Võru linna, tuulasime mööda kaltsukaid ja järsku sattusime sellisesse poodi nagu Minerva. Ma isegi ei teadnud, et selline pood siin on, aga sisse astudes tundsin kohe mingisugust maagiat. Ostsime emaga endale matchivad käevõrud roosa kvartsiga, aga mina suutsin selle juba ülejärgmisel päeval teadmata kohta ära kaotada. Olin niiii kurb ja mõtlesin, et lähen ostan endale uue, aga enam sellist polnud. Olid samasugused, aga mäekristallidega – järelikult ei ole naiselik roosa kvarts mulle mõeldud. Niimoodi maandus mu käel siis järgmisel pildil olev keskmine käevõru.
Hakkasin siis asja edasi uurima ja üsna pea sai mulle selgeks, et kivi, mida ma enda kätte vajan, on karneool. Selle põhiomadused on elujõud, kirg, seksuaalsus, küllus, positiivsus, hingerahu, rõõm, küpsus, enesekindlus, kohalolu, maandus. Ja sellest kõigest jääb mul kohati puudu. Minervasse mul aga aega minna polnud enam, sest olin päris palju tööl ja vabadel päevadel Võrust ära, nii viis tee mind Väikse Ingli poodi Tartus. Appppi, kui mõnus koht!
Mõtlesin pikalt, kas soetada karneooliga käevõru või hoopis suurem kivike, mida endaga kaasas kanda, valik langes käevõrule.
Kolmas käevõru koosneb apatiidist ja tuliahhaadist. See kooslus on valitud täitma üht kindlat eesmärki.

kivi2

Mida rohkem ma sellesse maailma sisse süüvin, seda rohkem ma teada tahan! See kõik on niiii põnev. Sattusin ka küünetehnikuga sel teemal rääkima, ta võttis sahtlist sellepeale kohe Nastja maagiaraamatu välja ja teatas, et tal on kaardid ka, lisaks sellele on tal kodus ka pendel mida reaalselt kasutab. See tekitas minus veel rohkem huvi! Nüüd ma tahaks kõike ja kohe. Silitasin neid pendleid Väikses Inglis pikalt, kuid ei tundnud, et ma veel nendega valmis oleks tegutsema. Sama on ka kaartidega. Iga asi omal ajal. Must kass mul juba on, nii et ega muu nõiastuff ka tulemata jää 😉

Kuidas teil selle kõigega suhted on? Usute kivide-kristallide mõjusse või on see teie arvates rohkem soolapuhumine? Mis kive ise kannate? On kellelgi mulle, kui võhikule mingeid soovitusi? Kommentaarium on avatud. 🙂

Avalda arvamust

