Krdi Bloglovin’!

Kuna ma jälgin ikka pääääris paljusid blogisid (ma arvan, et umbes 20-30 ringis), siis on ilmselge, et kasutan nende lugemiseks bloglovinit, sest iga päev lihtsalt kõiki läbi käia oleks ajaraisk + äärmiselt tüütu pealekauba. Muidu on see väga mugav variant ja olen rahul (väljaarvatud sellega, et mu blogi postitused ilmuvad seal poolikutena ja lõppu tuleb see Continue reading.. anybody help?).

Aga üks asi on, millega ma lihtsalt EI HARJU ära ja see on see, et kui ma oma feedist uue tab’i peale võtan postituse lahti ja seda siis lugema hakkan nii, et tahan alumise nooleklahviga allapoole liikuda, läheb ta kohe teiste blogide postituste peale ja tavaliselt ei aita back ka, et tagasi algse juurde saada 😦 Kas keegi teab, kas seda saab kuskilt maha võtta, sest kui ma algselt arvasin, et harjun sellega ära, siis ilmselgelt EI harju 😀 ja ma tean, et see on mingi first world problem, aga mind ajab see niiii närvi 😀

5 thoughts on “Krdi Bloglovin’!

  1. Hmmm.. ma kasutan ise ka Bloglovinit. Kõik postitused on jah Continue reading süsteemiga. Mulle tegelikult meeldib, sest see annab võimaluse lühikese sissejuhatuse põhjal otsustada, kas soovin antud postitust lugeda või laksan lihtsalt Mark as read ja scrollin edasi. Kui kõik postitused oleksid täispikkadena kirjas, siis läheks see scrollimine ikka jube pikaks ju. Aga sellest noolteprobleemist kuulsin esimest korda. Mõtlesin, et kuidas see võimalik on, et mina ei ole märganud? siis sain aru, miks ma ei ole märganud.. ma kasutan allapoole scrollimiseks hiire rullikut ja mitte nooleklahve. Üks vajutus alla noolele ja ma sain su probleemile kinnitust. Aga aidata ei oska enivei 😦

    1. No arvutis lugedes on savi, sest ma teen nii kui nii erinevatele tab’idele lahti need postitused, aga see continue reading probleem häirib just telefoniappis – selleks, et inimene mu postitust lugeda saaks, peab ta minema appist välja browserisse ja ütleme ausalt, üsna tihti ei viitsi ma isegi seda teha sest mul telefonis browser jumala aeglane 😀
      Ja ma ilmselt kasutaks ka rullikut, aga mul läpakal ainult touchpad ja olen liiga laisk, et eraldi hiir juurde võtta 😀

Avalda arvamust

