RETSEPT: Maailma parim magustoit!

Raudselt te kõik arvate, et ma kindlasti vehin siin päevadläbi endale ainult torte näost sisse, aga tegelikult ei ole asi üldse nii. Ma ei mäletagi, millal viimati ühe tordi valmis meisterdasin. Pidin ühe tegema küll siin vahepeal tellimuse peale, aga lõpuks jäi see ikka ära. Polnud lihtsalt aega. 😦 Ja ütleme ausalt, ma ei olegi väga suur tordisöödik ja mingi osa jääb alati külmkappi seisma, kui iseendale teen. Mulle meeldib rohkem see protsess.

Täna aga tahan teile tutvustada ühte hoopis lihtsamat magustoitu, mida ma sain esimest korda Egiptuses hotelli restoranis. Sindbadis on selline äge all inclusive pakett, millega saab valida iga päev 3 erineva a la carte restorani vahel, kus einestada, ja põhiliselt olime meie muidugi Tai omas. Seal pakuti sellist huvitavat magustoitu nagu Saku Cantaloupe, mis on põhimõtteliselt külm kookospiima-meloni dessertsupp. Kõige mõnusam osa sellest on aga tapioki pärlid seal sees.

Vahetult pärast Egiptusest jõudmist tahtsin seda kogu aeg proovida, aga ei teadnud, mille järgi ja kuidas seda retsepti otsima hakata. Lõpuks ma midagi mitmest retseptist kokku panin, aga see tulemus ei olnud üldse niiiiiii hea, kui Egiptuses. Siis ununes see asi üldse ära, kuni ta mul täna uuesti meelde tuli ja minu pohmakaisud mult seda magustoitu nõudma hakkasid. Ja need isud ei jätnud mind terve päev läbi rahule, nii et lõpuks olingi sunnitud poodi meloni järgi minema, sest õnneks kookospiim ja tapiokipärlid olid juba kapis olemas. Imekombel leidsin netist ka ühe lihtsama (ja nagu hiljem selgus, ka parema) retsepti.

IMG_2789
Ma tean, et see ei ole just kõige fotogeenilisem roog, aga ma vähemalt üritasin. Ja mul ei ole üldse kahju seda retsepti teiega ka jagada 🙂 Niisiis..

Vaja läheb: 
2 cup’i (473ml) vett
1/2 cup’i (120ml) tapioki pärleid (mina ostsin nad umami‘st, aga ma arvan, et neid võib olla ka hästivarustatud supermarketites)
1/2 cup’i suhkrut (ma panin kõvasti vähem, sest melon oli väääga magus)
1 cup (240ml) kookospiima
0,5tl soola
1 keskmise suurusega melon, ma kasutasin seda triipudega rohelist, originaalis peaks cantaloupe olema, aga tegelikult sobib ükskõik milline

Tee nii:

1. Pane kastrulis vesi keema. Lisa pärlid ja 1 sl suhkrut, keera kuumust maha ja keeda neid, aeg-ajalt segades (muidu lähevad üsna kiiresti klompi või jäävad põhja külge). 
2. Blenderda omavahel kookospiim ja melon (soovi korral jäta melonit natuke alles, et neist hiljem suuremad pallid teha). 
3. Kui pärlid on keenud (nad ei kee üleni läbipaistvaks, vaid mingid valged täpid jäävad ikka sisse), lisa blendrist tulnud segu, sega kõik kokku ja maitse – lisa vajadusel suhkrut, soola või mis iganes su arust sealt puudu võib olla. 
4. Jahuta ja serveeri vanillijäätise ja melonipallikestega.

Tapioki pärlid jäävad umbes sellised seal sees ja see on täiesti kooohustuuuslik element selles magustoidus: (tean, et pilt pole just parim, ma ei tea millal ma ükskord oma kaameraga sõbraks saan 😦 )
IMG_2795

Avalda arvamust

