Hea tohman olen ikka.. mai või :D

No kui blogiauhindade jagamisel anda kätte ka halvima blogija auhind, siis kuuluks see kindlalt mulle. Sorrrrri sorri sorri, et ma üldse siia ei jõua. Olen siin kangesti busy motivatsiooni otsimisega (vist leidsin üles) ja igasugu muude suviste asjadega.

Aga minnes nüüd selle juurde, millest ma kirjutada tahtsin.. Ma olen pmst kuu aega juba niimoodi funktsioneerinud, et mu kallis 4s laadis end ainult väljalülitatuna. Kerge googeldamine + konsulteerimine ekspertidega ütles, et ongi pekkis ja mingi softi viga, ise seda korda ei saa. No eks ma siis uskusin seda ja korraldasin oma elu kuidagi selle järgi. Valisin päeval suvalise kellaaja, mil telefon välja lülitada ja seda laadida. Ööseks ei saanud seda jätta, sest hommikul oli ju äratuskella vaja ja tänapäeva telefonid väljalülitatuna ei ärata.. Ja noh, oli ikka tükk tegemist, et seletada inimestele, et ma päriselt neid ei ignoreeri, vaid päriselt ka on mu telefonil selline viga.

Kuni tänaseni, kus mu telefon enam üldse ei laadinud. Valasin hommikul paar pisarat ja läksin tööle, ja no lihtsalt ei saa enam ühendust, ainult kuidagi teatud asendis. Mõtlesin, et olen näinud kasse seda juhet nätsutamas, et äkki aitab uue laadija ost nii paljugi et saab endiselt väljalülitatuna laadida, sest noh, uue telefoni ost mu plaanidesse väga ei mahuks. Kirjutasin Intsule, et too tooks mulle uue laadija, et noh kui ei tööta, viib tagasi ja ütleb et praak 😀
Aga vahiiii nalja, panin juhtme taha ja telefon laadis ka sisselülitatuna! Ma elasin üle kuu aja totaalses vales! Kujutage ette oma elu, kui telefoni saab ainult niimoodi laadida. Aaarrghh, ja lahendus oli ainult 5 euri kaugusel..

gifff

2 thoughts on “Hea tohman olen ikka.. mai või :D

  1. Hahahahaaaa! Me oleme sarnased! Mul lebas tahvel aknalaua peal üle kuu aja, sest ma siiralt uskusin, et see on katki ja seda ei saa laadida. Kui laadima panin, siis tegi paar korda seda helesinist vilksatust sinna patareisse ja viskas kollase kolmnurga hüüumärgiga ette. Mina (ma isegi ei tea, miks) arvasin, et see tähendab seda, et ei lae. Ja olin valmis millalgi kunagi remonti viima oma tahvli. Kui kalli ükskord ise selle laadima pani, siis voilaa, oligi töökorras. Kolmnurk hüüumärgiga tähendas hoopis seda, et aku on nii tühi, et pole mõtet sisse lülitada vms. 😀

Avalda arvamust

