Appi, mu kassid on hulluks läinud!

Nüüd on jälle siis käes see aeg, kus Ints on tööl ja minu tööpäevadel peavad kiisud siin pikki päevi üksi kodus veetma. Kõige hullemad on just nädalavahetused, kus lähen kodust enne 10t ja jõuan alles õhtul peale 10t. Tööl olles ma kangesti muretsen oma kiisukeste pärast, et kas neil on ikka kõik hästi ja ega neil kõht liiga tühi pole (kuigi krõbinakaussi hoian kogu aeg täis ja hommikul ja õhtul annan liha ka). Kuna hiljuti sain selliselt leheküljelt, nagu Pick&Try tasuta 3 Gourmet Gold kassikonservi, siis mõtlesin neid oma kiisude peal katsetada. Need ei ole küll kassipoegadele, kuid mõtlesin eile õhtul, et 1 toidukord vahelduseks peaks ikka okei olema. No ütleme nii, et kassid sellest just kuigi vaimustuses polnud, sest nad on mul lihtsalt tavalise lihaga harjutatud ja igasugu sodi sisse ei söö 🙂

Täna hommikul said nad uuesti kana ja ma läksin rahulikult siis tööle, arvates et kõik on hästi, aga kui koju tagasi jõudsin.. oiiiiii jah. Mulle avanes selline pilt:

kass

Kassid jumala süüdimatult tulid veel selle mullahunniku sisse istuma, mida ma seal harjaga kokku üritasin ajada..

Ja siis hetk hiljem kuulsin esikust pauku. Mulle avanes selline pilt:
kassˇ1

Ärge küsige, kuidas pisikesed 3-kuused kiisud said ümber lükatud suure ratta..

Lisaks on nad ka alustanud juba meie magamistoa remondiga, mis on iseenesest äärmiselt tervitatav. Loodan, et nad jätkavad sellega, kui me ka asja ette võtame. 😀 Ahjaa, see kassikuju seal on uksehoidja ideeliselt, mis meie magamistoa ust lahti hoiab, aga kassid on ta juba omaks võtnud ja peavad teda üheks enda seast..
kass2

Elutoa ja esiku vaheline nurk:

kass3

Ja see on täiega creepy, millised nad on, neil on täiesti hullunud pilgud silmis. Üks variant on see, et nad magasid enamus päevast maha ja neil on tõesti niiii palju energiat üle. Aga natuke ma kardan ka seda, et äkki see kiisutoit ei olnud neile hea 😦 Nad oleks nagu red bulli joonud, lendavad mul siin ringi ja ronivad mööda uksi ja seinu üles. Silmad on jumala kommis ja muudkui vaatavad, kus aga saaks pahandust teha. Lasse tahtis väga koos nõudega nõudepesumasinas puhtaks saada, Murrile tundusid sügavkülma riiulid väga ahvatlevad..

Oeh, kassiomaniku rõõmud.

Avalda arvamust

