Reklaam vs. tegelikkus, toidu eri

Ega mul tegelt praegu pikka juttu ei olegi.. Tahtsin teile ka näidata, kui illustratiivsed vahel pildid olla võivad. Käisin Sipsuga söömas ühes pubis, kus pidavat täiesti brand new menüü olema, jube fäänsi värk. Kanapasta AIAviljade ja grillitud krevettidega kõlas päris hästi ja kuna nende instagrami lehel ripub tolle pasta kohta selline pilt, siis neelud oodates juba käisid.

 

reklaamPildi autor ei ole mina, aga ma ei soovi seda pubi siin nimeliselt mainida. Kes küsib, siis privaatselt 🙂

Kahjuks aga, ma ei tea kas tööl oli teine kokk või olid aiaviljad otsas või noh.. ma ei teagi mis keiss oli, nägi meie taldrikutäis välja selline:

reklaam

No ma ei tea, kaua võtab aega taldriku äärte puhtaks tegemine ja mõne rohelise tuti otsa panemine. Oleks juba ilusam olnud. Maitsel iseenesest häda polnud, no tavaline pasta tomatikastmega, ja krevetid olid väga head. Aga inimene ju sööb eelkõige silmadega, seega pettumus oli mitte just kõige väiksem. 😦 Ja kuna meie pastad olid ilmselt ühel pannil tehtud, siis juhtus nii, et Sipsu sai oma taldrikusse umbes 10 poolikut kirsstomatit, mina ainult umbes 3.. Ütleme nii, et 6.90 eest saaks mõnes kohas juba väiksema prae 😀

 

5 thoughts on “Reklaam vs. tegelikkus, toidu eri

    1. Just, mõtlesin ise ka seda, et eriti laisal päeval, kui toiduga vaeva ei viitsi näha, siis keeran sellise pasta kokku, ei vaja palju aega ega koostisaineid, aga isegi kodus on mul enamasti alati kiiks serveerida toidud ilusti. Väga harva ütlen mehele, et võta ise potist, üldjuhul sätin ikka ilusti taldrikule valmis ja kaunistan ära. Isegi taldrikuääred pühin puhtaks 😀

Avalda arvamust

