Aiiaaa, kokatöö on eluohtlik

Saate aru, mu käed ei ole enam nagu normaalse noore naise omad, vaid nagu mingil eluheidikust vanamutil 😦

Esiteks, nad on superkuivad “tänu” pidevalt veega logistamisele.

Teiseks, mu küüned on jumala pekkis omadega, õnneks mul on hetkel geelid, ei kujutaks ilma ette, enne kui need panin, siis murdusid kogu aeg ära.

Kolmandaks (õnneks see punkt jääb järjest harvemaks) suudan ma endale kogu aeg näppu lõigata! Miskipärast 50% kordadest on sibulat hakkides (see on umbes nii, et “jaaa, ma hakin need sibulad ära ja siis teritan nuga veits…” – jaaajahh :D) ja ülejäänud korrad on põhimõtteliselt teadmata viisil juhtunud. Üks hetk lihtsalt avastan, et jälle millegagi sisse lõiganud. Jubeeee tüütu, plaastreid kulub ikka palju.

omggif.gif

Neljandaks need põletushaavad! Alles see oli, kui ma, tegelikult küll iseenda lollusest, toppisin supi blendrisse, et seda püreestada, aga kuna kaane tihend on omadega suht õhtal, siis lendas too pealt ära ja kuigi ma hoidsin seda käega (õnneks oli pajakinnas ka käes) kinni, siis surve oli nii suur ja ülikuum supp lendas üle mu käe. Õnneks oli too hetk mul aega sellega tegeleda, panin ruttu burn geli peale ja külma ka, aga täna suutsin ma ülikiirel ajal endale kuidagi kuuma õli käe peale ajada. Ja ma tõesti ei pannud seda kohe tähele, sest “trammi” ajal ma valu ei tunne. Hiljem oli juba hilja, villid hakkasid tekkima.. Ja mu käsi on nüüd niiiii kole 😦 Võiksin vabalt sellega väikeseid lapsi hirmutama minna!

Lisaks lendavad meil vahepeal kööki herilased = lisaks füüsilistele haavadele ka vaimsed. Kes ei tea, sis mesilased-herilased-muud triibulised on mu suurim foobia 😦

Ja paar korda päevas panen ikka poolspagaati kah, kui põrand jälle natuke märg on ja mu crocsid seda eirata enam ei suuda 😀

Ja siis üks päev tegin külmikuukse lahti ja lampi kukkus külmiku pealt mingi sügavkülma jäätisehoidik vms, no mingi rauast julla ühesõnaga, lihtsalt mulle pähe. Ja ma pidin end sundima mitte pilti taskusse lasta, sest kliendid ju ootavad ometigi ja mind on ainult 1..

Ma ei tea, on mul lugejate hulgas ka mõni ametivend? Juhtub teil ka selliseid asju või olen ma lihtsalt saamatu?

One thought on “Aiiaaa, kokatöö on eluohtlik

Avalda arvamust

