Pokémon GO

Okei, maailma on mingi uus hullus tabanud. Kui ma esimest korda sellest mängust kuulsin, siis ei arvanud ma sellest väga midagi, arvasin et mingi lastele suunatud mäng on, sest Pokémonidest tean ma ainult nii palju, et seal oli Pikachu ja et cheetose pakkidest sai kunagi neid tasosid. Siis ma olin umbes 5 ja mängisin nendega väga agaralt 😀

tasod.jpg
Pilt google’st, kahjuks ei ole endal ühtegi tazo alles 😦

Praegugi tuleb nostalgia peale neid pilte vaadates. Kuidas päevad läbi maja ees sai nendega mängitud, vahepeal kaotasin absoluutselt kõik tazod ära ja siis võtsin ühe kelleltki võlgu et endale jälle tagasi mängida 😀 Julm kui palju krõpsu sai nende nimel söödud, võib-olla sellepärast ma olengi natuke selline.. pehmeke. Ja need lapsed, kellel oli neid eriti palju, tegid vahepeal rõdult alla tazosadu ja said selleläbi veel populaarsemaks. Tol ajal oli meil metsakal (tänav, kus elasin) hullult palju lapsi ka veel. Elu käis ikka täiega, igav ei hakanud. 🙂

Aga see Pokémon go.. põhimõtteliselt kõik räägivad sellest ja inimesed, kellest seda elusees ei ootaks, on JUBA suht sõltuvuses. Pff, nüüd räägib siin väike kadeduseussike sest no tehke mis tahate, mina seda mängu tööle ei saa. Kõigepealt ei saanud ma registreeridagi, siis järgmisel päeval sain regatud aga mängu saades crashis kohe ja viskas app’ist välja. Kolmandal päeval (ehk siis täna) saan juba mängu, aga GPS signaal kaob pidevalt ära ja kui lõpuks mingi Pokémoni juurde jõuan ja selle peale vajutan, viskab jälle välja. Krt, tahaks vähemalt proovida mängu, et teada saada miks see nii populaarne on 😀 Mulle meenutab see mõnes mõttes nagu geopeitust, sest need Pokémonid on ka vist rohkem vaatamisväärsuste ja landmark‘ide juures. Samas ma ei tea, MA JU EI SAA MÄNGU. 😦 Eks ma paar päeva proovin veel edasi, siis küll enam ei viitsi. Targemat ka teha, kui pea telefonis mööda tänavat kõndida ja ise-ka-ei-tea-mida taga ajada, et siis avastada et damnit, jällle crashib..

Posted in elu

5 thoughts on “Pokémon GO

    1. Appi, kui ägeee 😀 Tundub, et huvi on inimestel, ma kujutan ette et need on reaalselt mingid asjad, mida kogutakse ja mis kunagi võivad isegi päris palju väärt olla kogujate seas..

    2. Aa, ja meie mängisime nendega nii, et näiteks kahekesi mängides mõlemad panid võrdselt tasosid hunnikusse, nt 4 ja 4 ja siis kordamööda visati neid maha ja need mis teistpidi lendasid, need sai endale ja need mis õigetpidi jäid need pidi teisele andma. Ja siis oli teise kord visata jne. 😀 Aga ma usun, et see ei olnud päris õige variant sellel mängul.

  1. Noniih, laps oli ülielevil ja tegime ühe tiiru. Enamjaolt pidime kõndima mänguväljakult mänguväljakule, et neid pallikesi koguda. Pokemone siin seal ka kohtasime. Selline väga veider tegevus on 😀 Ainuke jama on see, et mäng jookseb kokku. Gepsiga ühendus kõigub. Ja ka sama nali, et jõudsime Pokemonini ja pallidega loopides ühendus kadus 😦 Igatahes vääääga veider ja samas huvitav. Kindlasti kusagil kesklinnas on huvitavam kui magalarajoonis mänguväljakutel kolistada 😀

Avalda arvamust

