Kalamaja mooduvärk

Teate, juba tükimat aega olen ma endale üritanud kuskilt nillida neid täpilisi maitseainepotsikuid. Olen ikka silma peal hoidnud osta.ee’s ja kuldses börsis, et äkki kuskil keegi hea hinnaga müüb enam-vähem heas korras olevaid isendeid. Osta.ee’s on praegu näiteks müügil terve suur komplekt neid potsikuid alghinnaga 1 eur, mitte keegi ei ole veel pakkumist teinud. Kahjuks on piltidelt näha, et nood ei ole just kõige paremas seisukorras ja roostetavad päris kõvasti, seega ei ole ma neist väga huvitatud. Palju huvitavama pakkumise leidsin aga kuldsest börsist:

kalamaja

Tervelt 2 topsikest saab endale soetada 6€ eest. Sobivad kalamaja piirkonda – seega raudselt vintage ja väärt kraam 😀 Need saate soetada endale siit: link.

Oeh, kui ma ainuüksi 2 topsi eest 6 eurtsi välja käiks, siis läheks mul kogu komplekt ikka pääris palju maksma. Samas noh, sobivad siiski Kalamaja piirkonda ju. Pole mingid lihtsad purgid teised. :’D

Avalda arvamust

