55 küsimust, mida keegi sult ei küsi

Leidsin siin ühest blogist (link) täitsa juhuslikult sellise küsimustiku ja kuna mul oli endal oli seda huvitav lugeda, vaatamata sellele, et tegu oli täiesti võõra inimesega, siis arvasin, et oleks huvitav endalgi vastata.

1. KAS SA MAGAD RIIDEKAPIUKSED LAHTI VÕI VÕI KINNI?
Alati kinni, sest muidu kassid ronivad sinna sisse ja see mulle väga ei meeldiks. 😀

2. KAS SA VÕTAD HOTELLIDEST TASUTA ŠAMPOONE JA DUŠIGEELE KOJU KAASA?
Üldiselt võtan, aga reaalsuses ei kasuta neid kunagi

3. KAS SA LÕIKAD AJAKIRJADEST VÄLJA KUPONGE, KUID EI KASUTA NEID
KUNAGI?
Ei ole lõiganud. Võib-olla neid, mis postkasti tulevad, panen vahel rahakoti vahele et ÄKKI läheb vaja, aga tegelikult pole kunagi läinud. Hessi kuponge olen vahel kasutanud.

4. KAS SA OLEKSID PIGEM RÜNNATUD KARU VÕI MESILASTE POOLT?
Karu, olen alati tahtnud karu kallistada ja mesilasi ma vihkan 😀

5. KAS SUL ON KORTSUD?
Enda arust mitte.

6. KAS SA NAERATAD ALATI PILTIDEL?
Jah, aga alati suu kinni.

7. KAS SA LOED OMA SAMME, KUI SA KÕNNID?
Ei, aga kõnniteel mängin täiega tihti seda “mängu”, et joonte peale ei tohi astuda 😀

8. KAS SA OLED METSAS PISSINUD?
Ee jaa?

9. KAS SA OLED TANTSINUD ISEGI SIIS, KUI MUUSIKA EI MÄNGI?
Jaa, aga seda väga tihti küll ei juhtu.

10. KAS SA NÄRID OMA PASTAKAID JA PLIIATSEID?
Vahel kui närvilisem olen, siis küll, aga õnneks ma ei tegutse nii palju pastakatega, kõik asjad saan arvutis kirja pandud.

11. MIS SUURUSES VOODI SUL ON?
Vist on 180×200, mõnus suur 🙂

12. MIS ON SINU SELLE NÄDALA LEMMIKLAUL?
System of a down – Lonely day. Tean, et vana, aga mul natuke selline mustem meeleolu viimasel ajal peal.

13. KAS SINU ARUST ON OKEI, KUI MEHED KANNAVAD ROOSAT?
Ei, kindlasti mitte 😀

14. KAS SA VAATAD IKKA VEEL MULTIKAID?
Ei.

15. MIDA SA ÕHTUSÖÖGI KÕRVALE JOOD?
Tavaliselt valan endale vett, aga söömise vahepeale kunagi seda ei joo, vaid võtan enne sööki lonksu ja ülejäänu joon peale sööki ära.

16. MIS KASTME SISSE KASTAD KANANAGITSAID?
Küüslaugukaste vast kõige parem.

17. MIS ON SINU LEMMIKSÖÖK?
Pean häbiga tunnistama, et vist pizza. Ma olen reaalselt sõltuvuses.

18. MIS FILMI VÕIKSID SA LÕPMATUSENI VAADATA?
Titanicut.

19. MILLAL VIIMATI KIRJUTASID SA KELLELEGI KIRJA PABERIL?
Täitsa saatnud ei ole küll miljon aastat kirja, aga ma arvan et väikseid kirjakesi olen Intsule ikka jätnud kuskile.

20. KAS SA OSKAD AUTOL ÕLI VAHETADA?
Ma ei tee siduril-piduril-gaasilgi vahet.

21.OLED KUNAGI SAANUD KIIRUSEÜLETAMISE EEST TRAHVI?
Ei, aga olen olnud autos mis on 😀

22. MIS ON SINU LEMMIKVÕILEIB?
Ciabatta-toorjuust-suitsulõhe või siis mingi seemnesai, toorjuust, juust, veisesink, praemuna ja kurk-tomat.

23. MILLAL SA TAVALISLT MAGAMA LÄHED?
Liiga hilja, mingi 1-2 paiku.

24. KAS SA OLED LAISK?
Jah, ma arvan et üsnagi.

25. KUI SA OLID LAPS, SIIS KELLEKS SA ENNAST HALLOWEENIL RIIETUSID?
Ei ole veel Halloweeni tähistanud elus.

26. KUI PALJUSID KEELI SA RÄÄKIDA OSKAD?
Eesti ja inglise keelt, vähesel määral saan aru vene ja rootsi keelest – nii palju, kui klienditeeninduses vaja on läinud.

27. KAS SA TELLID MÕNDA AJAKIRJA?
Ei, aga meil käib kodus Kroonika ja meil pole õrna aimugi kes seda meile tellib ja selle eest maksab.

28. KAS SA VAATAD SEEBIOOPEREID?
Ei.

29. KAS SA KARDAD KÕRGUST?
Natukene kardan küll.

30. KAS SA LAULAD AUTOS?
Jaaaaaaaaaaa.

31. KAS SA LAULAD DUŠI ALL?
Ma laulan igal pool 😀

32. KAS SA TANTSID AUTOS?
Ei, kui siis mingi hea räpiloo saatel kaasa räppides :D:D

33. VIIMATI TEGID AUTOPORTREE FOTOGRAAFI JUURES?
Eelmine aasta, kui passipilti tegin.

34. KAS SA ARVAD, ET MUUSIKALID ON IMALAD?
Ei, mulle täiega meeldivad muusikalid 🙂

35. KAS JÕULUD ON STRESSIROHKED?
Jaa. Kingituste otsimine on alati nii jube.

36. LEMMIKKOOK?
Väga raske on kindlat valida. Meeldivad pavlova, kräsupea, juustukoogid enamvähem igas variandis. 🙂

37. KAS SA USUD VAIMUDESSE?
Ikka usun. Olen ise ka nende olemasolule tunnistajaks olnud. Võib-olla kirjutan kunagi sellest 🙂

38. KAS SUL ON KUNAGI OLNUD DEJA-VU TUNNET?
Jaa, päris tihti on. Eriti imelik on see siis, kui ma näiteks just mõtlen mingi laulu peale mis mind kummitab ja panen nt. raadio käima (okei, seda juhtub mingi paar x aastas) ja siis raadiost tuleb see laul, no see ei ole päris deja vu aga hästi imelik tunne tuleb siis.

39. KAS SA VÕTAD IGAPÄEVASELT VITAMIINE?
Ma sooviksin öelda, et võtan, aga tegelikult mitte. Mingi aja võtsin igapäevaselt Omega 3-e ja D-vitamiini ja peaaegu igapäevaselt C-vitamiini. Ilmselt kui ilmad jälle külmemaks lähevad, alustan kindlasti uuesti.

40. PRISMA, SELVER VÕI RIMI?
Kui Võrus oleks prisma, siis kindlasti see! Selver on mu nö. kodupood ja tavaliselt käin seal, aga samas Võrus lemmikpood on vist Rimi, sest seal on alati kõige parem puu- ja juurvilja valik.

41. NIKE VÕI ADIDAS?
Nike.

42. CHEETOS VÕI LAYS?
Ma ei mäleta, millal viimati kumbagi neist sõin. Pigem vist Lays, kuigi ketsupi cheetosed on ikka täiega nostalgia 🙂

43. METSPÄHKLID VÕI PÄEVALILLESEEMNED?
Metspähklid.

44. OLED KUNAGI VÕTNUD TANTSIMISKURSUSEID?
VÄGA fun fact! Tantsisin aastaid line-tantsu 😀

45. KAS SA SAAD OMA KEELT TORUSSE PANNA?
Kas on keegi, kes ei saa? Saan oma keelega lillekuju ka teha 🙂

46. OLED KUNAGI NUTNUD, SEST OLID VÄGA ÕNNELIK?
Oi, olen ikka.

47. KUUM VÕI KÜLM TEE?
Leige. Tavaliselt, kui teed joon, siis panen alati paar jääkuubikut sisse, sest suudan alati kuuma teega keele ära kõrvetada.

48. TEE VÕI KOHv?
Kohv. Teed joon harva.

49. MIS ON SINU LEMMIK VÄRV?
Roosa 🙂

50. KAS SA SAAD HOIDA HINGE KINNI ILMA, ET HOIAKS NINA KINNI?
Jah, ikka.

51. KAS SA OSKAD HÄSTI UJUDA?
Hahah.. ei. Ma ei oska peaaegu, et üldse ujuda 😦

52. OLED KUNAGI VÕISTLUST VÕITNUD?
No omal ajal mõned lauluvõistlused ikka. 🙂

53.KUMMAD ON PAREMAD: MUSTAD VÕI ROHELISED OLIIVID?
Mõlemad, aga kui valima peaks, siis mustad vist, need vähe leebema maitsega.

54. KAS SA VINGUD NII KAUA, KUNI SAAD OMA TAHTMISE?
Oleneb olukorrast ja sellest, kellele vingun. Ma võin ikka ilge vinguviiul olla.

55. OLED SA KANNATLIK?
Mitte eriti. Ootamine ajab mind hullluks!

 

Muide, ma alustasin vastamist üleeile õhtul ja alles nüüd sain selle tehtud. Vahepeal on juba kümned blogijad selle ära teinud, oh mind laiska.

Posted in elu

Avalda arvamust

