MA LÄHEN KOOOLIIII :)

Eelmisel aastal läks selle kooliminekuga natuke nihu. Sain avalduse antud, aga vestlusele ei jõudnud, kuna olin tööl ja ära ei saanud. Ja vestluse kuupäeva muuta ka kahjuks mitte 😦 Nii pidingi aastakese veel ootama, et lõpuks oma unistusele lähemale liikuda. Mitte, et koolis käimine otseselt väga suur unistus oleks, mul pole kunagi kooliga just parimad suhted olnud, aga ma usun, et seekord võib mul seal isegi hästi minna, sest eriala tõesti on my thing!

Ja kes veel ei tea, siis erialaks on pagari- ja kondiitritoodete tehnoloogia. Juba praegu õppekava vaadates olen ma nii põnevil, sest seal reaalselt pole ainet, mida ma põnevusega ei ootaks. Vestlusele minnes olin ma jube närvis kuni viimase hetkeni, aga seal ukse taga oodates sai mulle selgeks, et selleks pole vähimatki põhjust, sest see on tegelikult nii loomulik asjade käik.. ja niikaua, kuni ma jään iseendaks ja räägin seal ausalt nagu asi on, pole mul mitte midagi karta. Ja tõesti, kõik läks nagu ludinal, arvan, et suutsin endast väga hea mulje jätta (esimest korda elus, haha :D). Ruumist välja tulles olin tõesti õnnelik ja see kestab siiani, vaatamata sellele et vahepeal muudes eluvaldkondades teatud tagasilööke olnud on. Aga teate mis, ma kannatan selle kõik ära, sest fuck yea, nüüd ma küll usun endasse.

Ja lõppu teie nunnumeetri tõstmiseks paar pilti catsdagramist:
gazgaz1gaz2gaz3

2 thoughts on “MA LÄHEN KOOOLIIII :)

Avalda arvamust

