Elu käib!

Ma ei saa aru, kuhu sellel ajal ometi nii kiire on, et ta niimoodi lendab! Juba jälle on suvi läbi, õues naljalt enam lühikeste riietega ei käi ja diivanil tuleb ka ikka pleed ümber võtta, sest ega siis majas ometi juba ei köeta. Ma ju vana hea külmavares, suutsin isegi esmaspäeval metsas seljale natuke külma saada, teisipäeval oli kole kange teine (vanainimestemured).

Tegemist on vahepeal jälle palju olnud. Kerime siis aega 2 nädalat tagasi, kui sain hakkama ühe (enda arvates) päris imelise tordiga. Tõsi küll, aja puuduse tõttu kasutasin valmis tordipõhju, kuid suutsin ülejäänuga nad nii ära tuunida, et maitsest küll midagi aru saada polnud.

IMG_3054

Tordikene sai siis selline – tegin esimest korda seda tilkuva šokolaadi värki ja kuigi on, mille kallal norida, siis samas võib tulemusega ikka päris rahule jääda. Tordipõhjad immutasin banaanimahlaga, vahel on toorjuustu-võikreem ja banaaniviilud, kaetud on ka sellesama kreemiga ja peal siis ganache. Käisin tol päeval Koogimeistris šoppamas ka, sain endale igasugu hääd tavaari ja palgapäeval ootab mind kindlasti uus käik ees! 😀 Tahaks lihtsalt kõike!

Sellega seoses siis, teisipäevast algab kool ja ma kardan, et jõuan siia siis veeeel harvemini, aga ma püüan.. ausõna. Tunniplaan tekitab minus juba korralikult elevust, ei ole veel seal ühtegi ainet märganud, mida ma EI ootaks, ja näiteks juba esimesel päeval hakkame trühvleid valmistama. Teisest nädalast algab fruktodisain, mida ma samuti väga ootan.

Muud juttu ka, nagu ma endale vähe kohustusi võtnud oleks – alustasin ka autokooliga (e-õpe). Tegelikult oli esimene infotund juba poolteist nädalat tagasi, aga miskipärast endale omaselt läks mul perearsti vahetamise ja selle va tervisetõendi hankimisega nii kaua aega, et sain selle alles täna. Saatsin selle siis autokooli meilile ära ja juba tund hiljem sain e-õppega alustada. Vaatasin ka juba 2 loengutundi ära ja lubasin endale pühalikult, et püüan iga päev vähemalt ühe 45-minutilise osa ära vaadata. Sest kui mul pole raske iga päev mingi 3 osa sarju ära vaadata, siis see 45 minutit ei tohiks ammugi tükki küljest võtta. Igaljuhul.. hoian teid kindlasti kursis, kuidas mul seal läheb ja kas soovitan e-õppesse astuda või mitte. Hetkel tundub küll väga arukas otsus, sest no iganädalaselt kindlal ajal kohal käia ei õnnestuks mul kohe mitte mingisuguse valemiga..

Lisaks pean vajalikuks kogu maailmale teatada, et üks minu pisikestest kiisupoegadest hakkab vist meheks saama. Ma olen üsna kindel, et tal on jooksuaeg.. ei olegi enam nii beeebiii 😦

kitud
Jutt käib parempoolsest..

Vot. Aga hetkel lõpetan ja üritan oma vaba päeva nii kaua, kui võimalik, produktiivselt ära kasutada. 2 masinatäit pesu on juba pestud, aga nõud tahavad ka masinasse saada..

One thought on “Elu käib!

  1. Tegin autokooli pimeda- ja libedasõidu teooria osa e-õppena ja tõesti on ülimugav! Mäletan kõll neid pimedaid pühapäevaõhtuid kui pidin end autokooli teoorialoengusse venitama, päris jube oli! 😀 Aga õnneks on see kõik minu jaoks ammune asi.
    Kooliga on mul sedasi, et esialgu olin üliõnnelik kui sain teada, et aktus toimub 29.augustil, kuna mul läheb sel aastal laps esimesse klassi. Pidin peaaegu p*****kukkuma, kui koolis teada sain, et 1.septembril olen hoopis juba kooli loengutesse oodatud! Oi, kus ma alles vaevasin pead ja nuputasin, et mismoodi seda olukorda nüüd siis lahendada. Tegin sedasi, et olin nii lapsega koolis kui tegin kaasa ka pealelõunased loengud. Eks järgmisel nädalal näeb/kuuleb, kui suur kaotus see oli, et ma hommikustes ei osalenud. Aga muidu ootan samuti juba. Mul on isegi üks kodutöö juba teha (osaliselt tehtud ka) 😀

Avalda arvamust

