Õõvastavad leiud metsast

Kunagi ma juba kirjutasin siin ka sellest, kuidas ma mingid eriti imelikud kotid leidsin metsast, aga nüüd sattusin ma millegi eriti jubeda peale. Tegelt ei lubatud mul seda üldse pildistada ja kästi pilt kohe ära kustutada, aga ma ei saa, pidin selle üles panema, juhuks kui mingi ime läbi äkki keegi teab seda stoorit (vaevalt küll).

iu.jpg

Selline tore kujukene siis keset metsa. Võrumaa, äkki Käätso kandis (Ints parandab mind kui eksin :)), otseselt autorajast väga kaugel polnud, aga maanteest üsnagi. Vaatasin algul, et mingi eriti kõrge puravik 😀 Läksin lähemale ja oiiii… ma ei tea kas keegi mingit lolli nalja teinud või on seal midagi filmitud? Raske uskuda, et keegi niimoodi ilusti puu najale pahupidi silmadega nuku ära kaotaks.. Fuh. Siiamaani käivad külmavärinad üle, kui sellele mõtlen.

Posted in elu

Avalda arvamust

