VIDEO: Kuidas teha kodus lattet ilma igasuguste imevidinateta? aka FU Filmora

Saate aru, mõtlesin, et proovin ühe väikse videokese siia meisterdada eks. Otsisin välja mingi video editori, mis tundus jumala mõistlik ja lihtne kasutada ja hakkasin aga pihta. Filmisin mingi 100 klippi, cuttisin neid ja üritasin kokku panna ja pusida, lõpuks sain enda arvates täiega normaalse video valmis, laadisin youtube’i ja BOOM. Videol on watermark peal. Ei, mitte kuskil nurgas vaikselt omaette vaid suurelt üle video. Tänks hoiatamast..
Kogu see jebimine võttis mult liiiiiga palju energiat, et otsast peale mõne teise programmiga alata, nii et sorri, peate leppima sellise debüütvideoga, millest mitte M’igi aru ei saa. Ainult minul juhtub..
Nii et soovitage mulle heaga normaalseid video editore. See tundub liiga häkkimis-crackimiskindel mu jaoks 😀 (või siis ma lihtsalt enam ei oska, kunagi olin elupro)

Video on siin:

Selle watermarki boonuseks on see, et vähemalt mu resting bitch face ei karju nii tugevalt teile näkku. Jep, ma sain nüüd ise ka aru, miks mind kohati ülbeks peetakse. Eriti, kui mul üldjuhul midagi kellelegi võõrale öelda ka pole. Passin omaette nurgas ja põrnitsen kurja näoga, nüüd ma siis tean 😀

7 thoughts on “VIDEO: Kuidas teha kodus lattet ilma igasuguste imevidinateta? aka FU Filmora

  1. Haha, täielik dejavu mul, just neljapäeva õhtul oli vaja meisterdada üks videoklipp töö jaoks, kolleegidele näitamiseks, ja sama teema, leidsin väga laheda editori, tegin klipi valmis ja siis seal oli kirjas küll et watermark peal aga mõtlesin ka et nurgas väikselt. Siis olin küll närvis, sest mingi 2,5 h töötlesin seda. Aga siis ma, totu, avastasin, et mul on ju mäkkbuuk 😀 millega kaasas on iMovie! 😀 windowsi kasutajatele oskan ainult windows movie makerit soovitada, mis peaks ju tasuta olema?

    1. mul miskipärast see windows movie maker jookseb kokku 😦 arvuti ka kõige kiirem pole, see praegune programm nii hea ja mugav, et kui ma nii kettas poleks selle peale praegu, siis ma maksaks 😀

  2. Väga äge video!
    Mul on ka kahju, et see logo seal keset ekraani passis, aga noh.. mõne aja pärast saad selle üle kindlasti paraja kõhutäie naerda 😀 (Ma tegelt naersin juba praegu, sest selline asi oleks nii minulik, et mul nii võiks juhtuda 😀 )
    Aga muidu, kui sulle maitseb tugevamaitselisem kohv ja sa sinna peale tavalise piima asemel nõksaka vahtu tahaksid, siis ülilihtne on see, et paned vahukoort.. Raputad vahukoorepakki suht järskude liigutustega ja siis kallad vahu kohvile peale. Natuke muidugi, mitte tervet pakki korraga 😀 Juba varem lahtitehtud pakki hoia ikka korralikult kinni raputamise ajal (ma tean, millest räägin 😀 ). Tuleb mõnus vahukene ja ei tee kohvi nii mahedaks..

    1. Vahukoor on liiiiiiga rammus mu jaoks 😀 ma tavaliselt joongi igapäevaselt tavalist kohvi megaväikse tilga piimaga. Lattet/cappucinot on äge nt külalistele teha või endale õhtupoole kui megahullu kohvilaksu ei taha. Vahukoor kohvi peal pole väga teemaks, ainult megaharva ja siis võtan ikka Coffee Inist tumeda šokolaadiga mocha, lasen piparmündisiirupit veel sisse panna, vahukoor peale ja šokolaadigraanulid 😀

Avalda arvamust

