Inimene on ikka imelik loom

Või peaks selle ümber sõnastama, et naine on ikka veider olevus?

Kuulasin just youtubest muusikat, no panin Eurovisiooni playlisti peale, sest teatavasti ma muud ei kuula, laulan muudkui rõõmsalt kõiki laule kaasa ja.. järsku avastan, et laul, mida ma enda arvates silmaotsaski ei salli, käib, ja ma muudkui lõõritan 😀 ja tean sõnu ka veel peast.

Veel aasta tagasi ajas mind täiega närvi, et mul ei olnud mitte midagi teha. Lihtsalt töö ja kodu, töö ja kodu, ei midagi muud. Muudkui vingusin. Nüüd vingun, et aega ei ole üldse, sest tegemist nii palju. No tegelikult ei vingu ka, mul ei ole selle vastu midagi, samas nagu veits on ka. Mulle meeldib see fakt, et ma käin koolis. Mulle meeldib see fakt, et ma olen väga lähedal iseseisvale autojuhtimisele (nädala pärast on esimene sõidutund *happydance*). Mulle meeldib, et ma olen leidnud asja, mida ma teen kirega ja naudin kogu südamest. Mulle meeldib, et ma olen kohtunud nii huvitavate inimestega ja teatud mõttes mulle meeldib seegi, et olen kokku puutunud täielike jobudega, sest noh.. elu õppetunnid. Mulle meeldib, et mul on maailma parim perekond ja seda nii minu kui ka minu SO poolt.

Aga mulle ei meeldi, et tööl peab käima. Või noh, mulle meeldib mu uus töö (veel :D), aga mulle ei meeldi, et tööl PEAB käima. Päris tõsiselt tahaks lotoga miljonit võita kohe.. Mulle ei meeldi, et Eestis nii külm on, aga ma ei kujutaks ettegi siit ära kolimist, pealegi ma ei julgeks enam reisidagi. Ma ei kannata titekisa, aga sisimas ei suuda seda hetke ära oodata, et endal pisike kodus ringi tuterdaks. Tahaks maale elama, aga samas hirmutab mind mõte, et ühtegi poodi lähedal pole.

Vot mis vastuolu.

Aga lõpetame ikka ilusate toonidega 🙂 tort2(Ma pean lõpetama telefoniga piltide tegemise, see peegelkaamera ei ole niiii keeruline ka nüüd :D)

One thought on “Inimene on ikka imelik loom

Avalda arvamust

