Tänase päevaga läks midagi kuskil errorisse

Oot, alustaks nüüd uuesti. Selle päevaga ma mõtlen, läheks magama tagasi ja siis ärkaks nii, et kõik on ilus ja tore ja kena ja..

Ma ei saa aru, kell on mingi miinus miljon (ehk siis minu endise ajaarvamise järgi liiiga vara et üldse üleval olla ja eksisteerida), aga mul on juba tänasest totaalselt kopp ees.

Ärkasin üles niigi veits liiga hilja ja hakkasin oma tavapäraseid hommikusi toimetusi tegema, kui avastasin, et misasja, mul tele2 poolt tulnud sõnum, et krediidilimiit on täis saanud ja number kinni, ja et iseteeninduses saab muuta seda. No olgu siis, võtan iseteeninduse lahti ja ma ei tea, kas ma olen loll või seda muutmise kohta seal ei ole.. Tükk aega otsisin, kuna ma olen ilma (toimiva) telefonita nagu lehm libedal jääl, siis ei olnud see üldse variant, et ma käega löön ja niisama Tartusse sõidan, sest kamoon Simmo. Ei lähe nii.

giphy (2).gif

Lõpuks peale pusimist ja tõdemist, et ei, seal lehel EI SAA seda asja, mida ma üldse kunagi enda arust peale pannud polegi, muuta, helistasin sinna infotelefonile ja kuna õnneks kell oli alles 7 läbi, siis ei pidanud järjekorras ootama :D. Mingi tädi siis juhendas mind, et pean ID-kaardiga sisse logima, et siis saab, niisama ei saagi. Davai, koukisin oma pin’id välja kuskilt ja leidsin selle muutmise koha ka üles, ja siis ütleb see leht mulle et “ootamatu viga!”. OK, mu jaoks ka ootamatu, aga kuulge ma olen bussist maha jäänd juba. Hellasin uuesti sellele tädile ja siis ta ütles, et no erandkorras teen ise selle asja tasuta ära (muidu 2€ kui tema seda teeb).

Ühesõnaga, bussist jäin maha ja siis oli mul veits aega niisama chillida kodus ja seda aega mul tavaliselt hommikuti pole, sest ärkan lihtsalt nii viimasel minutil. Leidsin oma töögraafiku. Vaatasin vabu päevi ja avastasin et midaaa, mul on järgmine laupäev-pühapäev vabad mitte reede-laupäev, nagu meeles oli. See tähendas seda, et ma olin valele kuupäevale praamipiletid ostnud ja hotelli broneerinud. Nimelt me juba tegelt eelmiste jõulude ajal võitsime Saaremaale spaapaketi, aga üldse ei mänginud välja, et varem minna, nii et nüüd me siis läheme. Kui keegi teab, mida Saaremaal ägedat teha sellise külmaga ja kuhu Kuressaares õhtust sööma minna, siis andke teada 🙂 Kuupäevad sain õnneks ümber muuta.

Aa ja siis on telefoniga veel teine probleem ka, nimelt selle SE-ga saab kole kiiresti andmemaht täis. 4s-i kasutades ma isegi ei teadnud, et mul piiramatu nett pole, aga SE teavitas mind umbes 2 päeva pärast kasutama hakkamist. Lülitasin 4g ja roamingu ja kõik asjad välja, aga ikka on jama. 😦 Mingi asi sööb mul rämedalt netti ja ma ei saa aru mis see on. On kellelgi veel kogemusi sellise asjaga? Mida ma võiks veel üle vaadata, et asi paraneks? Hetkel on selline tunne, et mine või 4s-ile tagasi.. SE annan Intsule ja on 2 kärbest ühe hoobiga, tal uus telefon ja ma saan rahumeeli edasi nutitada 😀

Ja muidugi kui kodust välja tulin, siis käisin Favorast läbi et kohvi võtta (hommikune tavaline, hea bussis juua) ja mõtlesin et ei võta seekord cappucinot, et see liiga piimane, võtan parem tavalise kohvi ja panen piima peale. Aga siis ma kuidagi feilisin seal selle masinaga ja avastasin, et ma oleks pidanud vajutama “white coffee”, sest piima mida ise peale valada, seal polnud. Mõtlesin et fain, lasen siis piimavahtu masinast ja loogiline tundus, et kui ma nupu vajutamise järgi jätan, siis seda vahtu sealt enam ei jookse, aga haha, jaa muidugi. Seisin seal nagu mingi hunnik õnnetust ja vaatasin kuidas veel pikka aega piim alla voolas.

Mõni päev on ilusam kui teine, mõni päev on kohe väga-väga ilus..

Posted in elu

2 thoughts on “Tänase päevaga läks midagi kuskil errorisse

Avalda arvamust

