Otse-eeter

Haha. Ma ikka oskan kohe oma elu põnevaks teha, ausalt.

Osalesin täna mingis Ring FM-i mängus, kus võis võita 2 kinopiletit Inferno filmile, midagi erilist tegema ei pidanud, ainult kommenteerima nende FB lehel, et mis filmi viimati kinos vaatasin, millal ja kuskohas. Ja siis kui eetris loositakse välja võitja, siis helistama sinna stuudiotelefonile. No ma tegin köögis torti ja mul käis raadio taustaks, järsku kuulsin, et mu nimi võitis. No jah siis, hellasin sinna ja issand jumal, mind pandi otseeetrisse ja tükk aega räägiti juttu. Okei, ilmselt see oli tegelt ainult paar minutit, aga mulle tundus nagu vähemalt pool tundi, sest ma nii socially awkward ju. Küsiti, et milliseid Tom Hanksi filme ma veel näinud olen ja ma mingi.. eee… ma ei tea kes ta ongi 😀 Tänks brain. No ja siis küsiti veel, et kas mu esmaspäev on sinine või roosa või mis värvi, ma ütlesin et väga roosa ja muidugi ei saanud mainimata jätta, et parasjagu torditegu pooleli on. Oleks võinud siis juba lõpuni minna ja reklaami teha endale, et Võru inimesed on väga teretulnud torti tellima. 🙂

Aga noh, vahet pole, pisut elevust päeva kulus ära. Tihti ikka selliseid asju juhtub, eksju. Nii mõnusad vabad päevad on olnud nüüd, homme jälle tööle, tundub et hakkab vaikselt selgeks saama asi juba. No okei, vägaaa palju on veel õppida, aga tasapisi hakkan juba tajuma et millal ja mida ja kuidas teha. Vähemalt õlipirukad ja moosipallid on juba selged 😀 Ja ülejäänuid olen ka saanud nipet-näpet teha. Kõige tähtsam on see, et koogid selgeks saada, sest no ütleme ausalt, et näiteks želatiin on mulle veel täielik peavalu ja kiiruse poolest olen ma teistega võrreldes täielik kilpkonn. Aga samas jällegi kui ma nüüd mõtlen oma viimase aasta peale, siis ma olen päris rahul sellega, kuhu ma jõudma hakkan, sest olen pidevas arengus, ei tammu kohapeal ja kuigi pinget on palju, kuna ühel ajal tuleb tegeleda nii kooliasjade, töö selgekssaamise, autosõidutundide ja teooriavideotega ja see kõik on  päris suur väljakutse mu jaoks, siis ma olen ikka rahul. Ambitsioonid on kõrged ja areng sealsuunas käib pidevalt. Peaasi, et ikka Indzu jaoks aega jätkuks. Õnneks ta tuleb homme koju ja mul on kolmapäev vaba, saab kauakaua voodis sossutada 🙂 Ja järgmine nv läheme minipuhkusele Saaremaale! Sellega seoses ootan endiselt soovitusi ja ettepanekuid, mida Kuressaares ette võtta ja kuhu õhtustama minna. 

Olge tublid, tsauki!

img_3097vaarikatort-insta

Avalda arvamust

