Meie Saaremaa

Käisime Intsuga nädalavahetusel oma kauaoodatud Saaremaa tripil. Kauaoodatud selles mõttes, et eelmine aasta võitsime laevas spaapaketi Saaremaale Rüütli Spasse, aga ei olnud siiani jõudnud seda ära kasutama minna ja aeg hakkas vaikselt otsa lõppema. Kõigepealt panin muidugi kohe hea pange maha, broneerisin valeks päevaks, aga õnneks sai ikka ümber muuta. Praamipiletitega sama lugu.

Sõitu alustasime laupäeval kella 5-6 paiku, kuna praam läks 10.15 ja Virtsu ikka kena 3,5tunnine sõit ja oli plaanis Pärnus ka väike peatus teha. Õnneks läks sõit kiiresti, vaatamata sellele et pime oli, ma isegi ei jäänud autos magama. Praamisõit läks ka üllatavalt kiiresti, nagu ikka, saime vaevalt maha istuda kui juba pidimegi autotekile tagasi minema. 10.45 olime Kuivastus, aga kuna hotelli sai alles kell 15.00, siis oli meil kõvasti aega, mida parajaks teha.

14954454_1059411057505088_1839922858_o14961334_1059410984171762_1888669124_n

Ilmaga meil kahtlemata “vedas”, sest no vapsjee ei olnud aru saada, mis ilm see on, vaheldumisi oli tuul-vihm-päike ja seda ikka korralike hoogudega. Praamisõidu ajal tuli ka vikerkaar välja. 🙂

Aja parajaks tegemise ajal käisime Angla tuulikute juures, kuhu me eelmisel aastal kahjuks ei jõudnudki. Vaatasime seal muuseumis päris pikalt ringi, aga selleks ajaks, kui siis õue päris tuulikute juurde minna tahtsime, oli õues ilm nii hull, et oleks nagu jäiseid pussnuge taevast alla sadanud.

14958647_1059410957505098_383771251_nJõulumeeleolu oktoobris!

Muhu saarel käisime ka seal jaanalinnufarmi juures, aga kahjuks nemad lõpetasid oma hooaja juba augustis. Kaugelt nägime ikka linnud ära ja lootsime ka zebrasid näha, kahjuks ei õnnestunud. Küll aga nägime neid nunnukaid:

14958431_1059411060838421_2143464494_n

Kuressaares käisime veel Vaekoja pubis söömas, millest ma isegi eriti rääkida ei taha, sest sellist jama on raske kommenteerida. Mu “rohelise karri kanapasta” oli ülekeedetud makaronidest odava karripulbriga üle kallatud imelik taldrikutäis. Mõni juurikas oleks ka võinud ikka sees olla. Ma olen alati olnud sellisel arvamusel, et söögikohas peaks pakkuma sellist toitu, mille koostisosi täpselt ära arvata pole võimalik ja et see peab ikka inimesele midagi pakkuma ka. Kahjuks oli see roog selline, et isegi oma kõige laisemal päeval ei keeraks ma midagi sellist kodus kokku. Aga noh, täitsa söödamatu ta ei olnud ja ma ikka sõin, sest kõht oli lihtsalt niiiiiiiiiiii tühi.

Kella 3 paiku siis läksime Rüütlisse, checkisime end inni  ja läksime entusiastlikult tuppa. Mnjaa, tuba oli paremaid päevi näinud ja üllatav oli see, et toas polnud külmikut! Pigem meenutas see sanatooriumit kui spaad, hea, et mitmeks päevaks ei läinud. 😀 Panime kodinad ära, käisime poes ja läksime veekeskusesse. Seal ei olnud kahjuks ka midagi teha, niisama ujumiseks oli seal ruumi küll, aga kuna mina ujuda ei oska, siis olen pigem selline vedeleja tüüpi. Ja mullivann oli ühe pere poolt korralikult okupeeritud. Istusime Intsuga mingi 10 minutit lastebasseinis, sest seal oli vähemalt soe vesi (saunu ka ühiseid polnud :((), aga siis läksime minema, sest kergelt perversne tunne tuli juba…

Mis seal ikka, pesust läbi ja tuppa tagasi. Tegime lahti eelnevalt ostetud vahuka ja lõime klaasid kokku, ega lõppkokkuvõttes vahet polegi kus me oleme, läksime me ikkagi ju koos puhkama ja kui seltskond on hea, pole muud vaja.

14914660_1059410944171766_1102028318_n

Vedelesime veits niisama ja siis hakkasime mõtlema, kuhu õhtust sööma minna. Kuna hotelli enda restorani suhtes oli selline kahtlane tunne, siis otsustasime minna Arensburgi. Tõsiselt hea otsus. Meil oli imeline õhtu, toit (eriti eelroad beef carpaccio ja tuna tar tar) oli imeline, atmosfäär mõnus, teenindus laitmatu, veinisoovitus täpselt õige. 10/10 kindlalt! Tõeline nauding.

14971317_1059410927505101_182576716_n

Rõõmsate ja rahulolevatena läksime hotelli tagasi ja jäime mingi 10-11 paiku juba tuttu. Algul oli väike plaan, et äkki minna vaadata mõni klubi ka üle, aga näää, me vanaks jäänud.

Hommikul ärkasime mõnusalt väljapuhanuna ja läksime hommikust sööma. Ja see oli isegi üllatavalt okei. Eriti pannkoogid.. mm.

14958791_1059410884171772_1147750140_n14914524_1059410914171769_205898092_n

Siis hakkasime end vaikselt kokku pakkima ja tulime tulema. Lõunat sõime Mönusas Villemis, mis oli täitsa aus pubi. Head hinnad kah. Ja minu ports nt oli nii suur, et kohe mitte kuidagi ei jõudnud ära süüa.

Meie praam pidi minema alles 16.20 (ostsin piletid liiga hilja, varasematele pileteid enam polnud :(), nii et meil oli jälle veel aega, et ringi sõita. Hakkasime vaikselt-vaikselt Kuivastu poole sõitma, pöörates sisse igalepoole, kus mingeid vaatamisväärsusi silt näitas.

14914757_1059410900838437_985135771_nMina augu taustal (tegelt oli mingi maalinn), palun ignoreerige fakti, et ma nagu väike Müü olen 😀

Käisime veel ühte maalinna vaatamas, seal oli mingi postament ka keset auku ja selle alt tuli väike geopeituse aare ka välja. Logisime ära ja peitsime ilusti aarde ära, et kurjadesse kätesse ei satuks.

Sadamasse jõudsime liiga vara ja õnneks saime 1 praam varem peale minna. Lausa pool tundi ajavõitu, jess! Selle tähistamiseks mõtlesime Pärnus Steffanisse minna, kus ma sain vaat et kõige suurema pettumuse selle tripi jooksul..

14958532_1059410910838436_931579407_n

Esiteks kõrbenud ääred, teiseks see kohutav hunnik väga soolast juustu. Kolmandaks suvaliselt pizza keskele visatud kate. Kuna ma ei jaksanud kõike ära süüa, siis võtsin veits koju kaasa ka, aga kodus ma selle söömiseni ei jõudnudki, sest mul oli nii paha olla et iiveldasin veel järgmine päev ka. Midagi oli selle pizzaga ikka väga valesti. Kurps 😦

Põhimõtteliselt kõige kokkuvõtteks võib öelda, et me oleme ikka parajad s**amagnetid. Või lihtsalt liiga nõudlikud? Who knows. Aga vahet lõppudelõpuks pole, nii kauaks kuni üksteisel olemas oleme. Rohkem absoluutselt polegi vaja 🙂

One thought on “Meie Saaremaa

1. Käisin ka siin suve lõpul Stefanis.. ja no ma ei tea mida nad kõik seal näevad. Võtsin sinihallitusjuustu pizza ja seal oli küüslauku pressiga tuimalt ühte kohta pressitud ja nii üle terve pizza + maitselt teeb kodus igal juhul 100 korda parema ilma igasuguse retseptita.