Sel aastal tulid jõulud vara!

Mul on ikka armas ema! Sain talle vaevalt kurta, et tahaksin, et keegi mulle talveks soojad põlvikud kooks, kui tal juba oli teada inimene, kes mu soovi teostab. Minu jaokks rekordkiirusega oli pakike juba automaadis. Ootasin terve päeva põnevusega, et järgi saaks minna ja oi, ma ei pidanud üldse pettuma 🙂

polvikudSiin (link) saate uudistada, milliseid imelisi asju too Kaidi veel meisterdab. On ikka kuldsete kätega inimesi olemas..

polvikud1
Murri arvas, et ta võtaks ka 4 pisikest põlvikut 🙂

Nüüd ei suuda ära oodata, et järgmisel nädalal kooli minna oma uute põlvikutega uhkustama. Ainuke jama on see, et nüüd oleks ilusaid madalaid saapaid ka vaja, et ikka matchiks. Praegu ma võiks samahästi, kui paljajalu käia, sest eelmisel talvel ostetud saapad väga ei toida enam. Varbussid saavad märjaks 😦

Avalda arvamust

