Oi tere neiu, oodake, ma küsiks korra

No mida sa “korra” küsid. Küsi siis korra ja siis mine ära 😀

Kui palju teid on, kellele see lähenemisviis juba tuttav tundub? Appi, kui täis mu hing täna läks, kui läksin peale tööd Maximasse, et kiiresti kiisuliha (ärge saage valesti aru, nimetan nii seda liha mida kassidele söödan :D) osta ja siis koju vedelema minna, aga otseloomulikult, kõige kohutavama ajastusega nagu ikka, olid end ukse juures sisse sättinud need va LHV kutid.

Esiteks ma ei saa aru, MIKS nad ikka veel tegutsevad, sessuhtes et kas keegi veel viitsib ka nende juttu kuulata ja reaalselt laseb ennast pehmeks rääkida? Okei jaa, tunnistan, kui ma just 18 sain, siis ma lasin ka, sest nad olid olid lihtsalt esimesed, kes mulle seda pensionifondide värki selgitasid. Ignoreerime kenasti seda värki, et ma siiani täpselt asjast aru ei saa, tean ainult nii palju, et ilmselt ma nii kaua ei ela, et sellest rahast midagi näha..

Teiseks ma ei saa aru, miks peaks keegi sellist tööd tahtma teha. Palju sellega teenib? Ma ei tahaks eriti uskuda, et nende põhipalk megasuur on, pigem ikka tulemustasu vast, aga kui suur see on? Kas see kaalub üles selle, kui mitu korda päevas sind igalepoole karvastesse kohtadesse saadetakse? Ma ise jään alati viisakaks ja ütlen ilusti, et mul pole hetkel aega, aga tean mitmeid, kes end tagasi ei hoia (khmkhm, tsau ints :D). Kõige masendavam on see, et ega need kutid väga millestki ei hooligi, ütlevad oma kohustusliku lause ära ja nähes, et inimest ei tuvita, siis räägivad rahulikult oma jutte edasi 😀

Samas ma ei tea.. see “ma küsiks korra” lähenemisviis on nii idiootne, et ausaltöeldes tõukab see mu pigem eemale. Ma usun, et kõik teised inimesed ka. Ja see ei ole sugugi esimene kord, minu arust enamus neist läheneb inimestele nii. Mis neile koolitustel õpetataksegi selliseid vigaseid lauseid v? :’D

giphy.gif

Ok, sain end välja elatud, söön nüüd oma krevette edasi, tõmban kiisud kaissu ja vaatan Kuldvillakut. Teie aga rääkige oma kogemustest (eriti mingitest äärmuslikest) selliste pähemäärijatega. Mitte ainult LHV, vaid ka Starmani ja muud sellised. Või äkki on keegi sellisel alal töötanud, oskab lähemalt sellest pointist rääkida?

One thought on “Oi tere neiu, oodake, ma küsiks korra

  1. Ma ütlen kõigile, et mul juba on 😀
    Elektripakkujatele ütlen, et mul tegeleb abikaasa selliste asjadega..
    Kui keegi helistab, siis ütlen, et ei saa rääkida, olen tööl (tavaliselt ma võõraid numbreid vastu ei võtagi, aga hetkel olen sunnitud, kuna olen töö-otsingul ja ÄKKI kuskilt sealt helistatakse)..
    Aga ma samuti ei saa aru sellest, MIKS inimesed sellist tööd teevad.. Mingi aeg tagasi kirjutas Udo sealt Lottudo blogist sellest Viasatis töötamisest, aga ikkagi. Olen sinuga samas paadis (taaskord) 😀

Avalda arvamust

