Mis on kõige mõnusam tunne maailmas?

Ma tegin just avastuse, et see on see tunne, kui kuuled raadiost mingit laulu, kuuled seda veel, lõpuks hakkab see nii meeldima, et tahad nime teada saada, aga näe ei leia kuidagi ja siis pärast pikka otsimist tulevad lõpuks tulemused. 😀 Inglisekeelsete laulude puhul aitab vana hea sõnade googeldamine, aga eesti lauludel tavaliselt ei ole kuskil niimoodi sõnu ülemal, sasslantises vanemaid on, aga uusi mitte.

Ma otsisin reaalselt mingi nädal aega vist ühte laulu taga, ise tööjuures kuulsin seda kogu aeg Ring FM’ist, sõnad ka peaaegu juba peas, aga no nime ei tea. Ma olin muidugi 100% veendunud, et Triin Niitoja seda laulab, aga mnjah..

Täna leidsin lõpuks youtubest kellegi playlisti, kus oli 2016. a ilmunud eesti muusika, ja lõpuks ometi, seal ta oli!

Kerli Kivilaan hoopis. Ta hääl on Põhja-Tallinna ajaga nii muutunud (positiivsuse suunas muidugi, siis kui ta alles nendega liitus, oli väike õrnakene lõõritaja), et ei saanud aru. Nüüd ilmselt kuulan seda laulu umbes samakaua vahetpidamata, kui Põhja-Tallinna Minemas sind näen, ehk siis mingi 2 nädalat, ja siis tüdinen ära, sest noh.. midagi muud ju ei kuula. 😀

Niiii mõnus positiivne laul igaljuhul, hetkel mul sellised emotsioonid päris domineerivad ka elus. Vahelduseks. 😀

Ja kuna ükski mu postitus ei saa lõppeda ilma magusata, siis palun, eilsest pulgakookide koolitusest ka mõni pilt (aitäh Shvea Järvet!):

Üks paras nokitsemine oli, aga sain jälle kõvasti targemaks. Nüüd ei suuda oodata, et oleks juba põhjust kodus see sama nokitsemine ette võtta 😉

2 thoughts on “Mis on kõige mõnusam tunne maailmas?

  1. Kõlab tõesti Triin Niitoja moodi.
    Aga välismaiste laulude tuvastamiseks kasutan ma äppi nimega Shazam. Peab laskma telefonile seda laulu ja reaalselt mõne sekundiga ütleb, mis lauluga tegu on. Kahjuks eesti laule ei suuda ta tuvastada.. vist.
    Ja ma hakkan end juba mingi stalkerina tundma, et ma ainsana kommenteerin koguaeg 😀

    1. ma ise kasutan soundhoundi, aga see ei tuvasta jah eesti laule 😦 ja ära tunne end imelikult, mul hea kui keegi kommenteerib, siis tean, et ei kirjuta täitsa iseendale 🙂 aitäh sulle!

Avalda arvamust

