Hea, et ma poliitikast midagi ei jaga!

Eile hommikul avastasin end refreshimas igasugu erinevaid uudistelehekülgi ja seda lausa kahel põhjusel – USA presidendivalimised ja Eesti peaministri umbusaldamise teemad. Mõtlesin hullult kaasa ja värki, Tuvilas käis ka arutelu, õnneks on seal üks inimene, kes suudab kõigile arusaadavasse keelde selle poliitika panna. Kooli jõudes teema jätkus, kuulsin, kuidas mu kõrvalpingil mingid tiinekad ahastasid, et “appi, tal on ju niiiii rõve nägu peas” (Trumpist käis siis jutt :D)

Päeva teises pooles hakkasin aga mõtlema, et millal mind poliitika huvitama on hakanud? Tegelikult ei ole absoluutselt mingit vahet, kes seal riikide eesotsas on, need inimesed, kes päriselt maailma juhivad, teevad seda niikuinii ja seda, kes nad on, ei tea päriselt keegi. See, et USA endale nüüd sellise trolli riiki juhtima sai, no oh well. Muuta seda enam ei saa ja ka kõige parema tahtmise juures poleks ma saanud seda ennegi muuta. Üks asi ainult, millest ma aru ei saa, kuidas see võimalik on et igasugu ennustused niiii pange panid? Igasugune loogika ütleb, et päris puhas mäng see ei saanud olla. Ma ei usu, et hääletamistulemusi võltsitud on, pigem neid ennustustulemusi äkki?

Eesti koha pealt aga.. ma ei ole kindel, et see, mis täna juhtus, tingimata halb meile on. Ma ütleks Rõivase kohta seda, mida ma juba täna ühes teises kontekstis ka öelnud olen – kõigi sõber ei ole kellegi sõber. Ma kujutan ette, et ta on nüüd enda peale vihane, et Luisat varem naiseks ei palunud 😀 Oleks saanud normaalsete rahadega pulmad ära teha. Nüüd peavad abielluma nagu pööbel. 😦

Ja lõpetuseks üks naljapilt mida te kõik juba näinud olete, aga jagan ikkagi, sest et why not?
trump

Avalda arvamust

