Tere, mina olen Kristina ja ma aksepteerin Sind sellisena nagu sa oled

Kas te olete kunagi sellist harjutust pidanud kuskil tegema?

Meil pidi olema eile karjääriplaneerimise tund, mis tõotas tulla väga huvitav, sest see õpetaja tõesti oskab põnevalt rääkida ja arutelu luua. Saime aga üllatuse osaliseks, kui klassi ees seisis hoopis teine õpetaja – kooli sotsiaalpedagoog. Tema kupatas meid kohe klassi keskele ringi ja pani mängima sellist “mängu”:
Igaüks käis ringi ära ja ütles kõigile:”Tere, mina olen …(nimi) ja ma aksepteerin Sind sellisena nagu sa oled.”
Ja teine pidi siis vastama:”Aitäh. Mina olen …(nimi).”

Alguses oli ikka juube naljakas ja kohatu seal olla, keegi ei suutnud naeru kinni hoida, aga harjutuse lõpuks oli kõigil nagu päriselt hea tuju. Läksime lõunapausile, tagasi klassi jõudes olid õpetajal veel mõned sarnased harjutused varuks. Tegime ka stressitesti ja panime enda jaoks stressiga toimetuleku viisid tähtsuse järjekorda. Avastasin, et asi mida mul põhiliselt vaja õppida on, on aja planeerimine. Ja teiseks – ma pean endale pidevalt meelde tuletama, miks ma teen neid asju, mida teen. Et kui vahel tundub, et on raske ja aega vähe, siis lõppkokkuvõttes teen ma ikkagi kõike vabatahtlikult ja parema tuleviku nimel.

Jep, taina sõtkumine on kahtlemata üks stressimaandav tegevus, aga aeg-ajalt tuleks ikka päris mõttetööd ka teha. Eriti praegusel külmal ajal, kus enda positiivsnea hoidmine on väga tähtis. Lihtne on end kerra keerata, koopasse kobida ja emotsionalselt talveund magada, aga pikemas perspektiivis ikka jube ajaraisk.. 😀

Bed time. .. Your name gave me mixed feelings about this post

3 thoughts on “Tere, mina olen Kristina ja ma aksepteerin Sind sellisena nagu sa oled

  1. Ma vaatasin hiljuti ühte veebikoolitust ja seal oli koduseks ülesandeks antud, et tuleb pöörduda kolme enda lähedase inimese poole ja paluda neil öelda minu kohta kolm asja, mis neil minu arvates eriti hästi välja tuleb. Päris kummaline oli tegelikult, et ema ja õde mõlemad valisid kaheks esimeseks asjaks sama ja siis kolmandat asja ema kaalus, et kas panna sama aga valis ühe teise. Nad enne teineteise vastuseid ei teadnud kui mina ütlesin.
    Proovi ka, päris huvitav, mis võid teada saada 🙂

Avalda arvamust

