Eesti mehed on endiselt ikka kõige viisakamad..

Lugu siis jälle kategooriast “eile klubis”. Või noh, mis jälle, tegelikult sinna väga tihti ei satu, aga kui satun, siis komistan ikka mingite pärlite otsa.

Kuna mul oli eile imekombel vaba õhtu ja täna vaba päev, siis kutsusin endale Jannu külla ja pigem kindla plaaniga ka kuskile välja minna. Võrus on küll väljaminemispäevaks pigem reede inimestel, laupäevad on suht lahjad, aga vahet pole. Vaatasime, et oo CT-s mingi selline pidu, et saab endale koju limusiini järgi kutsuda TASUTA ja kui limuga lähed, saab tasuta sisse ja 1 tervitusjook ka tasuta. No tundus nagu plaan. Olin ainult 1 korra elus limuga enne sõitnud 😀 Muidugi oli veits mannetu ka niimoodi minna, aga samas who cares..

CT, nagu ikka laupäeviti oli suht tühi ja meeste-naiste suhe oli umbes 70-30 😀 Ehk siis mehi oli rohkem. Ma ei tea, kas keegi mäletab mu ühte postitust kunagisest klubiskäigust, kus üks vend arvas, et ma võiks vähem saiakesi süüa. Postitus on endiselt parooli all olemas siin (link). Igaljuhul see vend figureeris seal ka, õnneks seekord tal midagi mulle öelda ei olnud 😀

Aga see ei tähenda, et ma ikka täitsa ilma ütlemisteta oleks hakkama saanud. Nimelt otsustas üks vend meile natuke liiga lähedale tulla, mille peale ma ekstreemselt ärritusin ja ilma keerutamata ta nihhi saatsin. Selle peale ta vihastas ja long story short, ma ei tohi talle nii öelda, sest ta on tallinnast ja õpib EBS’is õigust?? Ma ei tea, ei saanud täpselt aru ja see ei meigi väga senssi, aga nojah. Tema pisut kainem sõber asus ka kohe teda kaitsma, et jaa mismõttes sa nii ütled ikka ja ma kohe viisakalt palusin vabandust ja sõnastasin asja ümber, et “palun mine ära”. Ma olen oma personal space’i suhtes väga tundlik ja mingi lambikukk ei tule lihtsalt nii.

Õnneks see lambikukk läks oma vennaga minema, kuna ta vend ei saanud aru, miks ta selliste kõbladega asjatab 😀 Aga üks jäi ikka jutustama ja tema väljendas häälekalt oma arvamust sellest, et J on meist see tark sõbranna, aga minul on kutsekanägu peas :). Ütlesin, et õpin jah kutsekas ja olen selle üle väga uhke, kuna vähemalt ma ei õpi mingit ebamäärast majandust või poliitikat või ärijuhtimist, vaid päris ametit mida ma armastan.

Siis ütles ta, et õpib ise ka tegelikult kutsekas – ehituskoolis, ja seal on ikka nii lebo ja mõttetu ja no lollide kool. Ok, ma ei tea, ju ma siis olen tõesti loll, ma ei saa öelda, et mul koolis just lihtne oleks. Tööd, mida teha, on väga-väga palju. Aga samas oli see vend alles 18 kah, tittedele tuleb sellised asjad andeks anda. Küll see elu neid õpetab 😀

Aga ma lihtsalt imestan, et kust sellised tulevad? Inimesel on reaalselt selline suhtumine, et tuleb Tallinnast ja siis “maa”naistel kohe suud ammuli ja jooksevad tormi, et äkki saab ka unistustemaale haljale oksale? Või mida? Ma ei koliks siis ka Tallinna tagasi, kui keegi mulle kõvasti peale maksaks. Iu 😀

fuck da

Posted in elu

Avalda arvamust

