Sürreaalsed kokkusattumused

Mina magasin täna hommikul sisse. Sellist asja ei ole minuga päris ammu juhtunud, nii et ma läksin enda peale ikka päris närvi, no ilmselt oluliselt rohkem närvi kui need, kes kannatasid (ehk siis mu töökaaslased :D). Pidin ärkama kell 5, et kuueks tööl olla, aga miskipärast ei helisenud ükski minu viiest äratusest. Ja ma olen selles täiesti 100% kindel, sest tavaliselt, kui mul kell heliseb, ei lase kassid mul mitte kunagi edasi magada, vaid kiusavad mind nii kaua, kuni voodist välja tulen, aga täna hommikul põõnasid nad samasuguse südamerahuga nagu ma ise.

Ärkasin siis ei-tea-mille peale 7.30 üles ja vaatasin et okou, õues on nii valge, see ei saa õige asi olla. Ja no loomulikult ei olnudki.. Panin siis ruttu riidesse, viskasin kassidele söögi ette ja minek. Kaalusin korraks veel takso kutsumist ka, aga sain aru, et see oleks ainult mingi 5 minutit ajavõitu, nii et läksin tallataksoga.

Kui kohale jõudsin, siis õnneks mingit jama ei tulnud, aga üks veidi imelik juhtum oli küll. Nimelt mu töökaaslane oli paar minutit enne mu jõudmist pannud kohvivee keema, mida ta tavaliselt mitte kunagi ei tee, sest me joome juba kella 6 ajal hommikukohvi ära ja teine tass tuleb alles 11 paiku, kui pausile läheme. Aga seekord pani ta vee keema tund aega peale esimese kohvi joomist, no isu oli. Ja siis ta naeris, et ju siis mingi seitsmes meel ütles, et ma ikka kohale ilmun.

See pani mind omakorda mõtlema, kui palju on elus neid imelikke kokkusattumusi ja “seitsmenda meele” etteteadmisi. Näiteks enamasti, kui ma emale helistan (või vastupidi), naerame me alati, et just mõtlesime üksteise peale. Või siis tuleb juhuslikult välja, et nii mina, ema kui vanaema oleme teinud sama toitu. Või mõtleme intsuga täpselt samal ajal mingi lambise asja peale, mis pole antud olukorraga üldse seotud. Neid olukordi tuleb ikka palju ette, on teist keegi lähemalt uurinud selle kohta?

Ikka ootan, et jagaksite oma kogemusi ja arvamusi minuga kommentaarides. Muidu ulun nagu üksik hunt tühjal väljal (või kuidas see ütlus oligi :D) Sellised juhused on nii põnevad, nii et.. ootan.

giphy2

Posted in elu

5 thoughts on “Sürreaalsed kokkusattumused

  1. Ei ulu sa üksi midagi. Vähemalt mina olen alles 😀
    Mul on olnud ka sedasi, et ema või õega, tegelt mehega ka, et võtan telefoni kätte ja see helisebki samal hetkel ja helistajaks on see, kellele ma just tahtsin helistada. Viimati oli just mehega nii..
    Söögi osas on mehega sedasi olnud, et kui olen miskit sööki teinud, siis ta on öelnud, et just oligi nii selle söögi isu (no ta võib ns ka öelda seda muidugi, mine tea 😀 )

  2. +1 Magasin ka täna sisse, mida pole..ei tea mis ajast juhtunud ja ei kuulnud ka lihtsalt äratuskella 😀 Töölt helistati, siis ajasin kargu alla ja lendasin tööle.

    1. Mul on selline tunne, et see superkuu mõjutab täna inimesi ikka päris karmilt. Tean veel päris mitmeid, kellel täna midagi väga viltu on läinud ja ega mu päevgi sissemagamisega ei piirdunud. Hakkasin tööl tainast masinaga segama ja ma reaalselt iga kord kontrollin, et selle kiirus oleks minimaalse peal ja alati on ka olnud, sest peale kasutamist on viisakas see kiirus ikka maha keerata, aga nüüd ühe korra, kui ma unustasin kontrollida, oli see peaaegu täisvõimsuse peal ja kõik lendas mulle näkku ja põllele ja igale poole mujale ka laiali 😀 Ütleme nii, et red velvet koogi segu ei tule põlle pealt pestes just kõige kergemini maha.. 😀 ja üldiselt ka mõtted olid kuidagi hoopis mujal ja olin nii valel lainel. Targem oleks olnud lihtsalt edasi magada 😀

      1. Haha 😀 Hea lugu, sulle mitte kuigi mõnus muidugi 😀 Õnneks meil oli tööl koolitus, nii et töö aeg venis pikemaks. Ülemus ütles veel et “saidki tasa teha oma sissemagamise”, ütleme nii et pool sain jah 😀

Avalda arvamust

